Rio

Rio SWEET LIKE ROCKY ROAD FROM True Story (04.07.2013)

Wesołych Świąt! 🌲Życzymy Wam, aby każdy miał takiego psiego aniołka u swojego boku. I dużo miłości, nawet jeśli czasami ...
24/12/2020

Wesołych Świąt! 🌲
Życzymy Wam, aby każdy miał takiego psiego aniołka u swojego boku. I dużo miłości, nawet jeśli czasami komuś spadnie aureolka 😛

25/08/2020

Wszystko co dobre szybko się kończy i wakacje już za nami. Na szczęście wielki come back do Szczecina okazał się o wiele przyjemniejszy niż się spodziewałam. Dzisiaj szlajanko po mieście i knajpkach oraz focie pod palmami, żeby jeszcze poczuć ten wakacyjny klimat 😊

01/08/2020

Nie wiem kiedy to się stało, ale mamy już sierpień 😱 Na zdjęciu wszystko co zajęło mi cały lipiec - zbudowany taras, podesty do fitnessu i naprawione łapki Rio 🙈 A już jutro szykujemy się na wakacyjne wojaże ❤️

Nadmorski weekend z Nessie & Fly Border Collies ❤️
26/07/2020

Przyczajony tygrys. Ukryty merlak!

Bff ❤️Korzystamy z uroków życia na dwa pieski!
14/07/2020

Bff ❤️
Korzystamy z uroków życia na dwa pieski!

Wczoraj odwiedziły nas te piękne pieski, cała ekipa w komplecie, no lepiej być nie mogło! ❤️A Ektusia została z nami na ...
13/07/2020

A Ektusia została z nami na parę dni i tak się zachwycam relacją tych piesków, że najchętniej bym jej nie oddawała 😛
Wyrazy mojego zachwytu w relacji na insta

11/07/2020

Dobry wieczór! Oto ja, zaklinacz witnickich piesków! 😛 Dla odmiany od weterynarzy i fizjo trochę normalności i spotkań z przyjaciółmi przez najbliższe dni ❤️

Do twarzy temu pieskowi w różowym ❤️
09/07/2020

Śmieszny piesek ❤️Korzystamy z wakacji, uroków wsi i klimatyzacji 😛
06/07/2020

Śmieszny piesek ❤️
Korzystamy z wakacji, uroków wsi i klimatyzacji 😛

Urodzinowy piesek!Rio kończy dzisiaj siedem lat, z tej okazji rowerowa wycieczka nad jezioro i pyszna kolacja 😂Niech ten...
04/07/2020

Urodzinowy piesek!
Niech ten piesek się nie zmienia, jedyne czego jemu i sobie życzę, to mniej wycieczek do Wrocławia, zdrowych łapek i tego żebyśmy mogli w końcu porobić coś innego niż spacerowanie!

01/07/2020

Dzień Psa! A ja przez przypadek zafundowałam mojemu wycieczkę do weterynarza... Właścicielka roku! 😛 W ramach rekompensaty kawka musi być! Pozdrawiamy z Wrocławia!

Wczoraj zaliczyliśmy nasz pierwszy wakacyjny wyjazd i to zobaczcie w jakim towarzystwie ❤️
29/06/2020

Długi weekend zaczynamy leniwie 🙈
01/05/2020

Przystojniaczek ❤️
28/04/2020

Sezon plażowy rozpoczęty! ❤️
21/04/2020

Razem z niebieskim pieskiem mamy nadzieję  że mimo okoliczności, dobrze spędziliście ten słoneczny, świąteczny dzień. Ży...
12/04/2020

Razem z niebieskim pieskiem mamy nadzieję że mimo okoliczności, dobrze spędziliście ten słoneczny, świąteczny dzień. Życzymy zdrowych i spokojnych świąt!

02/04/2020

Zawsze kiedy przyjeżdżamy do domu mamy swoje ulubione traski spacerowe i namiętnie z nich korzystamy, ale obecna sytuacja sprawia że już nam się znudziły 😛 I tak oto moi drodzy po latach mieszkania tutaj odkryliśmy nowe jeziorka z zachwycającym kolorem wody! ❤️

Leniwe poranki ❤️Ponieważ w soszial mediach króluje obraz od jakiegoś czasu mamy instagrama i zdążyłam go już polubić, t...
23/03/2020

Leniwe poranki ❤️
Ponieważ w soszial mediach króluje obraz od jakiegoś czasu mamy instagrama i zdążyłam go już polubić, teraz większość nowości pojawia się właśnie tam.
Zapraszamy na negritta_xx

No piękniejszej niedzieli nie mogliśmy sobie wymarzyć! ❤️
08/03/2020

06/03/2020

W tym roku przebiśniegi nie miały się przez co przebijać, ale i tak fajnie że są! Jak wiadomo w marcu jak w garncu, więc wczorajszą wiosenną aurę zastąpiły deszczowe chmury, ale my wyjeżdżamy na weekend więc za bardzo się nie martwimy 😊No może Piczi nieco zmartwiony bo przez ten deszcz miał mokry brzuszek i podłoga w MZK też mokra, no to jak tu się położyć? Musiał biedny stać pół drogi na dworzec 🙈

05/03/2020

Kiedy wracasz wcześniej z pracy, a Pan co miał naprawić umywalkę jednak nie przychodzi... To piesek ma happy day! Endomondo bardzo pocięte, bo rolkami podjechalismy do lasu na spacer i wracaliśmy też na rolkach. Ponad 10 km w piękną, wiosenną pogodę ❤️

Dzisiaj deszczowo, ale przed leśnym spacerem nas  to nie powstrzymało!
03/03/2020

Dzisiaj deszczowo, ale przed leśnym spacerem nas to nie powstrzymało!

01/03/2020

Dzisiaj rano obudziła nas zalana łazienka, w związku z czym pierwotny plan zakładający niedzielę na uczelni okazał się niemożliwy 🙈 Ale ponieważ nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło pojechaliśmy kibicować znajomym pieskom na Trial o Kokos! i spotkać się z przyjaciółmi. Na zdjęciu dream team ❤️

29/02/2020

Moje dwa ulubione pieski! 😍 Szalony tydzień za nami, trudno było znaleźć chwilę żeby coś tu napisać o naszych feriach, które spędzilismy w odwiedzinach u tego oto czarnego pieska ❤️ Dużo chillout'u, spacerowania i odkrywania nowych miejsc (kto by przypuszczał jak wygląda bulwar w Opolu 😛), trochę wycisku w górach i na deser owce w Chróścinie, gdzie Rio miał naprawdę udany trening!

21/02/2020

Wczorajsza górska wycieczka, żeby zobaczyć biały puch! Jedyna niepowtarzalna okazja, więc Rio musiał najeść się śniegu na cały rok 😛

Górskie pieski! 😍 Tia i Ekta ❤️
20/02/2020

Wiosna w lutym 🙈
15/02/2020

A dzisiaj piesek pasterski błyszczał na treningu! ❤️
06/02/2020

Słoneczny dzień! ❤️ Co prawda załapaliśmy się tylko na zachód, ale zawsze coś!
05/02/2020

Kiedy siedzisz sobie w pracy i widzisz takie zdjęcie 😍 Zdecydowanie udany tydzień ma ten piesek!
29/01/2020

Jak pies z kotem! ❤️
18/01/2020

Wczoraj byliśmy na owcach, a teraz leniwy wieczór przed aktywnym weekendem!
17/01/2020

Dobranoc! 🙈😂
14/01/2020

Potuptane! ❤️
11/01/2020

06/01/2020

Po cudownym tygodniu na owieczkach w Annówka spontanicznie zdecydowałam się wystartować w Szopka noworoczna w Annówce , bo co jak co, ale szopkę to my potrafimy odstawić 😛Nie czułam że jesteśmy na to gotowi, ale z drugiej strony znając nasze życie i możliwości treningowe nie wiem czy kiedykolwiek Rio będzie bardziej 'w treningu' niż przed ostatni tydzień😛 Ostatecznie udało nam się wytuptać 6 miejsce. Dziękujemy Marta Rohde za organizację, Marta Chmiel za sędziowanie i dream teamowi technicznemu Nessie & Fly Border Collies❤️

😍😍😍
02/01/2020

Ostatni spacer w 2019 w takim towarzystwie 😍
31/12/2019

Piesek pasterski 😍
30/12/2019

Kiedy spóźni się pociąg i utkniesz na dworcu, trzeba sobie jakoś życie osłodzić 🙈🙈🙈
28/12/2019

Spacerujemy świątecznie!
26/12/2019

Address

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Rio posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Pet Store/pet Service?