Transport Animalute Cluj-Napoca

Transport Animalute Cluj-Napoca Transport Animale �

27/09/2020

Emil Boc (PNL) a câştigat un nou mandat de primar al Clujului.

Actualul edil din Cluj-Napoca a obţinut 75% din voturile alegătorilor.
Deputatul Emanuel Ungureanu (USR PLUS) s-a clasat pe poziţia a doua, cu un procent de 9,64%.
Aceste rezultate sunt oferite de primul exit poll-ul pe Cluj-Napoca.
Emil Boc se află la cel de-al cincilea mandat de primar al Clujului. Acesta a mai câştigat alegerile locale din 2004, 2008, 2012 şi 2016.
Revenim cu detalii.

13/07/2020

Indiferent dacă ești din Cluj-Napoca sau ești doar în vizită... Indiferent dacă ești grăbit sau vrei doar să faci o plimbare... Click Taxi Cluj te duce la timp și în siguranță la destinație.
Ești gata de drum? Instalează acum aplicația CLICK Taxi Cluj, disponibilă în Magazin Play și App Store !

04/07/2020

Like&Share😷

09/04/2020

Punctul 3. din Ordonanta Militara 8

(3) Este permisă circulația în afara locuinței/gospodăriei pentru achiziția de autovehicule, piese de schimb pentru autovehicule și servicii de reparații auto.
(5) În declarația pe propria răspundere, persoanele prevăzute la alin...(3) menționează, ca motiv, deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază ale persoanelor.

09/04/2020

Dogs can't get Corona Virus, so they could travel 😉

14/02/2020

Dacă nu la Cluj, atunci unde! Povestea unui taximetrist cinstit care face Clujul mai frumos

O clujeancă a avut o experiență inedită, vineri dimineața, iar la final a ajuns să exclame că orașul Cluj-Napoca este special, cu oameni speciali. Ea și-a pierdut pormoneul într-un taxi și l-a recuperat, după ce taximetristul a făcut pe polițistul pentru a o găsi.
”Aceasta e mașina domnului Viorel David, taximetrist clujean! :)
Azi dimineața, am avut programate 2 termene de judecată cu jandarmeria pentru contestarea amenzilor de la proteste.
După ce am terminat ce aveam de făcut la tribunal, am sărit într-un taxi și am fugit către birou. Cand am ajuns am plătit în grabă și mi-am văzut de treabă.
Două ore mai târziu, îmi scrie colega mea din Norvegia, Camilla. Că a sunat-o un domn să îi ceară numărul meu, aparent îmi lăsasem portofelul în taxi-ul dânsului. Poate să îl dea? Primul moment de panică când sesizez ce s-a întâmplat și apoi de ușurare. ”Ce noroc că l-a găsit. Sigur, dar cm de a dat de numărul tău?”, o întreb ușor intrigată.
”Aparent te-a căutat pe google după datele din buletin. Așa a dat de numărul meu, într-un anunț legat de un proiect și m-a sunat să vă pun în legătură ca să ți-l returneze”
Pe scurt mi-am recuperat tot patrimoniul.:) Dl Viorel m-a sunat și mi le-a adus la birou în 10 minute. Și-a bătut capul pentru că bănuia câte neplăceri o să am, mai ales pentru acte.
Ce face Clujul frumos e densitatea de oameni buni pe m2. Dacă vă grăbiți vreodată ca mine și aveți nevoie de un taxi, vi-l recomand pe domnul Viorel.
Nu doar pentru că e om bun, ci pentru că dacă aveți un moment de zăpăceală și uitați ceva, aveți șanse mari să vă salveze situația”, a relatat Ligia Roxana Mahalean.

30/09/2019

Caprele ne-au lasat sa mergem pe brana lor. Pentru ca ne dadusem intalnire cu Omu. Omu, din Bucegi. Cei mai multi dintre noi il vedeam pentru prima data. De aceea, el ne-a primit cm se cuvine.

Mai intai, ne-a incantat privirea -- si sufletul, de acolo, de sus, de pe Brana Caprelor, de pe poteca de la 2280 de metri, din peretele vertical al Bucsoiului. De unde toata lumea Bucegilor era parca la picioarele noastre. Jos, frumoasa vale Malaiesti, cu impunatorul sau Turn. In spate, valea Tiganesti cu culmea, refugiul si hornurile Tiganesti. Si departe in zare, bucuria a fost mare cand s-a vazut in toata frumusetea ei intreaga creasta a Pietrei Craiului. Apoi, pe masura ce inaintam pe Brana, plutind pe o mare de nori, am vazut hat departe, Magura Codlei si Varful Postavaru cu peretele de calcar cu traseele de alpinism din abruptul sudic al Postavarului. Alaturi, Piatra Mare, iar in departare, varfurile dintate ale Ciucasului. Si imediat ce brana s-a terminat si ne-am intors la 180 de grade in jurul Bucsoiului, s-a ivit Releul de la Costila, aflat la altitudinea de 2490 m. Si uite asa, i-am cunoscut pe toti vecinii Omului.

Pana la el, am trecut insa sa-l salutam si pe fratele lui mai mic, pe Bucsoiu. Mic, de 2492 de metri.

De aici, il zarim la o aruncatura de bat pe Omu. De fapt, din Vf. Bucsoiu, coboram intr-o sa unde ochii ne sunt atrasi in stanga de solzii in zig zag ai Crestei Balaurului, iar in dreapta de haul Vaii Malaiestilor. Urmeaza apoi o panta abrupta. Ultimii 100 de metri diferenta de nivel si gata, Omu ne primeste la el.

De fapt, noi ne-am strans in jurul Omului. Oameni frumosi, a caror pasiune este muntele. Care traiesc impreuna aceasta experienta. Care descopera muntele din inima lor. Care se bucura de reusita parcursului. Care au lacrimi in ochi atunci cand se invecineaza cu cerul. Care stiu ca vor reveni. Pentru o noua intalnire cu el. Cu Omu. Sau cu Moldoveanu. Sau cu frumosul Crai.
Pentru ca ei si-au ales muntele. Pentru ca ei traiesc la altitudine.

Text si foto

27/05/2019

Scandalul din transportul alternativ schimbă şi faţa taximetriei. În timp ce şoferii Uber, Clever sau Bolt sunt traşi pe dreapta de poliţişti, taximetriştii sunt luaţi la întrebări de patronii lor. Au fost zeci de controale în Bucureşti doar în acest weekend. Cine negociază tarife, refuză curse sau are maşina murdară riscă să-şi piardă pe loc slujba. În aşteptarea unei noi ordonanţe de urgenţe, şi şoferii de ride-sharing se tem să mai iasă pe traseu.

26/04/2019

Address

Mihai Viteazu
Cluj-Napoca
30500

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Transport Animalute Cluj-Napoca posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Category

Nearby pet stores & pet services