S čuvačí dvojkou po Česku

• Home
  • S čuvačí dvojkou po Česku

S čuvačí dvojkou po Česku Zážitky životního příběhu dvou čuvačích kamarádů

05/04/2024

Stezka Českem den -83: Dneska jsem vytáhl tátu na zdravotní vycházku. Je po nemoci a potřebuje rozchodit aby se mu lépe dýchalo. Tak jsme vyrazili na trasu z Jetřichovic do Chřibské. Ušli jsme 10 km a zpátky k autu měli v plánu jet autobusem. Tam se mi moc nelíbilo, bylo tam málo místa pro mně. Museli jsme přestoupit, ale stoupli jsme si na špatnou zastávku. 🙈 Tak táta musel sehnat odvoz k autu. Ještě, že dobří lidé nevymřeli a jeden náš známý měl zrovna cestu kolem. Jinak by jsme dneska spali na autobusové zastávce. 😂 Po dnešku vím, že táty nápad obejít Stezku Českem je super nápad. 🤩 A kdyby jsme se nemuseli vracet k autu, tak by jsme nezůstali jen u těch 10 km. Brzy se Vám určitě ozvu, než se u nás rozkřičí chlupatý mimina, tak musíme ještě nějaký kus ujít. Táta už taky vybral výbavu, jen ji zbývá koupit. A to bude další level. Spát s ním přes noc ve stanu. 🤗 Tak brzy na slyšenou. Váš Nero 🐾

Přátelé v sobotu jsme si zahráli na modely a máme pár pěkných fotek nejen do naší plemenné databáze. 😍
28/03/2024

22/03/2024

Přátelé oznamujeme Vám, že jsme založili rodinu a začátkem května očekáváme příchod dětiček. Proto teď o nás nebylo ani vidu ani slechu. Výlety red bude provozovat příležitostně jen Nero. Vaši Bára a Nero.

15/03/2024

Dneska byl Nero vybrat klec do auta. Bára jí doma musela zkontrolovat. Zbývá jen vyzkoušet jestli se tam spolu oba vejdou. 🙈 Díky Klecepropsy.cz

07/01/2024

Pěkný večer přátelé. Dneska nás táta vzal podívat se na Psí kostel. Pak jsme se podívali ještě má Skalní bránu. A po cestě zpět jsme si mohli odškrtnout v aplikaci Horobraní dva kopce - Jelení a Kozí kámen. Výlet to byl pěkně mrazivý. 🥶 Šli jsme s Bibinkou, Bára na ní dnes měla nějakou pifku, bylo cítit ve vzduchu napětí. Ale dali jsme to nakonec úplně v pohodě. Pěkný zbytek večera přejí Bára a Nero. 🐾🐾

01/01/2024

Dneska jsem šli na novoroční výšlap. Táta chtěl jet nejdříve úplně jinam buď s námi nebo na kole, protože sehnal zase nějakou novou aplikaci (Horobraní). A přijal výzvu jít na kopec na Nový rok. Ale jelikož dospával po našem nočním hlídání, protože někteří musí odpalovat ohňostroje a ty my teda fakt nemusíme, tak už byl na výstup na Říp nebo Radobýl pozdě. Tak jsme šli neplánovaně na kopec Starosti, který je u nás.Stejně by tam byli mraky lidí a tady jsme byli jen my 3 sami. Šli jsme tedy původně do lesa, ale ten díky těžbě kůrovce zmizel. 🥲

31/12/2023

Zdravíčko přátelé. Dneska jsem stihl ještě poslední vycházku v tomto roce. Šli jsme k Dolanskému vodopádu. Společnost mi dělala kamarádka Bibinka a nový kamarád Andýsek. Protože táta nevěděl jak se budu s Andýskem chovat, tak jsme nechali Báru doma. Ale teď už víme, že příště jdeme ve 4. Jen s Andýskem budou naše procházky kratší, protože jeho nožičky nejsou úplně OK. Ale naše společnost se mu líbí, tak ho o ní neochudíme. Tak ahoj u dalšího vyšlapu v příštím roce. A hodně zdraví a štěstí a tak v Novém roce.

29/12/2023

Hola hoj kamarádi. Dneska jsem byla na procházce s novým kámošem Dinem. Je to mladý rapl. Ale po tom co paničku protáhla bahnem se sklidnil(nebo spíš byl zklidněn). Dali jsme si 7 km v bahenních lázních. 😆Nero zůstal doma a pořádal koncert přátel opery. 🤣 Ale já byla šťastná, že jsem taky jednou šla sama bez něj. Tak pac a pusu a vše nej do Nového roku přeje Bára (a Nero). 🐾🐾

24/12/2023

Tak Ježíška jsme se kamarádi dočkali. A i my jsme si na něho zahráli. Jak jsme slíbili, tak jsme udělali. Přispěli jsme kamarádům, kteří nemají to štěstí a nemají svůj domov. Snad jim náš skromný příspěvek pomůže k vybudování jejich “dočasného” domova. Létos jsme přispěli útulku Dogsy, který máme nejblíže a pochází z něj i náš kamarád Andýsek. Příští rok přispějeme zase někomu jinému potřebnému. Vaši Nero a Bára.

My už čekáme na Ježíška. A tak Vám při tom čekání všem přejeme šťastné a veselé Vánoce a rovnou i klidný vstup do Nového roku. Lukáš, Bára a Nero.

30/11/2023

Krásný mrazivý večer přátelé. Po dlouhém bádání co by jsme chtěli k Vánocům jsme přišli na to, že my nic nepotřebujeme. Máme milující rodinu, dostatek krmení, prostor kde se můžeme proběhnout, chodíme s jinými kamarády na výlety, … Rozhodli jsme se proto darovat některému útulku věcný dar pro kamarády, kteří takové štěstí na páničky jako my neměli. A od vás by jsme potřebovali poradit, který útulek by to mohl být, protože my žádný neznáme. Děkujeme za tipy. Vaše Bára a Nero 🐾🐾

07/10/2023

A dnes již náš poslední příspěvek. Tedy spíše jen můj (Nero). Dnes jsem tátu vytáhl na Milešovku. Bára byla doma a říkala, že bude odpočívat. Ale já jí přišel na to, že nejela aby si mohla v klidu sníst šunkovou kost a nemusela se se mnou dělit. 😏 Vytáhli jsme ještě kámoše (Bibinku, Cindy a Balooa). Ze začátku jsem dělal na Balooa frajera, ale holky mne usměrnili. 🤦‍♂️ Pak už jsme mohli jít chvílemi i vedle sebe. Výlet to byl pěkný, jen jsem nastoupal metrů jak na Mount Everest. 🤣 Nahoře pěkně foukalo, ne nadarmo se Milešovce říká Větrná hora. Dolů jsem to chtěl vzít kalupem, ale táta byl jiného názoru. Pak už se šlo po rovince. Ve vesnici jsme zburcovali všechny psi, ale mně už moc nezajímali. V cíli jsme měli krásných 12 km. A člověkové si dali v cukrárně zmrzlinu a zákusky. Pak jsem si lehnul do auta a než jsem se vyspal, byl jsem doma. Tak až půjdeme příště na nějaký další výlet, pojďte s námi. 😉
Váš Nero

07/10/2023

Ahoj tady pro změnu Nero. Bára mne taky v září vzala na, pro ni už tradiční, pochod Po stopách kocoura Mikeše. Bára šla už potřetí. Já poprvé. Šli s námi ještě 2 čuvačí kamarádky (Alis a Orry). Bára dostala svého psovoda a já šel s tátou. Podívali jsme se do Hrusic k panu Ladovi a na hvězdárně jsme se tradičně vyfotili s hvězdářem. To je teda fotka. 🙈 Už se těším na příští rok. Táta si myslel, změny budu jak rapl, ale já se choval důstojně. To aby mne vzali s Bárou zase sebou.
Tak zatím
Vás Nero

07/10/2023

Ahoj kamarádi. Dneska to tu budeme trochu spamovat příspěvky. Nejdříve naše výstavní aktivity v září. Byly 2. Poprvé jsme se spolu zúčastnily klubové výstavy a LIV. Memoriálu prof. Antonína Hrůzy v Chržíně. Jelikož je to letos 90 let od založení klubu chovatelů slovenských čuvačů, tak byla zdarma. Účast byla hojná. Přihlášeno bylo 68 kousků. Nero byl 1/5 v mezitřídě. 🥇 A já po delší výstavní neúčasti 3/15 v otevřené třídě fen. 🥉 Naše další výstava byla v pěkném prostředí Šafránkova mlýna. Tu pořádal Spolek chovatelů slovenských čuvačů. Zde naše účast nedopadla tak slavně. Nero dostal VD2 v mezitřídě a já VD. 🎗️ Na tuto výstavu jsme jeli z jiných důvodů než vyhrávat. Nero se jel bonitovat (uchovňovat). A já se setkala s mým bráchou Baghirou. 🤗 A teď je z Nera chovný pes. To si neumíte představit jak se naparuje. To je toho, já jsem chovná už 2 roky a nedělám z toho takové haló. Tak to je z našich zářijových výstavních aktivit vše.
Vaše Bára 🐾

11/09/2023

Ahoj kamarádi. S jednodenním zpožděním zveřejníme naše pocity z našeho “natáčení” S Gumpem na Blaník. 🤩 Nejdříve jsme si museli odpočinout. 🥱😴 Nero nás mile překvapil - choval se víceméně způsobně. 👍 A já? Já jsem slušně vychovaná takže jsem si jiných psů nevšímala. Nakonec byli jsme rádi, že ten parný den přežijeme. 🥵K samotné organizaci akce můžeme říci, že takovouhle tragédii jsme nezažili. 😖 Já jsem málem zkolabovala. Plno psích kamarádů to vzdalo už před začátkem nebo krátce po něm. Nero to dal vcelku dobře - holt mládí. Organizátoři by se měli chytit za čumáky a jestli chtějí příště nějakou takovou velkou akci pořádat tak by měli zajistit dostatek vody pro nás hafany. My jí měli hodně a přitom málo. Občerstvení pro dvounožce taky nic moc. Táta nám chtěl v restauraci natočit vodu a prý mají zavřeno. Tak to asi aby jsme lekli žízní nebo co. Ochota sama. Nakonec jsme nějakou sehnali. Další problém byl nedostatek informací. Měli jsme se někde seřadit, tak jsme do té doby čekali ve stínu. Když jsme měli vyjít postavili nás na sluníčko a to uznejte se v tom teple nedalo stát cca 30 minut. Asfalt nám polili, ale než nás na něj pustili, tak se voda odpařila. Táta to s námi naštěstí vzal po louce takže naše tlapky tolik netrpěli. Voda nikde. Jedna ušmudlaná miska s vodou pod Blaníkem pro nějakou tu stovku psů je výsměch. Pak jsme konečně přišli do lesa. To byla úleva. Táta mne pořád hlídal, protože jsem se mu nezdála v kondici. Asi půl kilometru před vrcholem jsem si už musela odpočinout. A bylo rozhodnuto jít zpátky dolů. Tak jsme si půl hoďky odpočinuli a nakonec jsme na vrchol teda došli. Ale ta cesta dolů k autu to jste měli vidět. Vidina cesty odtud mi vlila krev do žil a už jsem byla v pohodě. Ještě jsme se stihli vyfotit s Richardem Krajčem.
Takže rádio Blaník a SuperZoo by si měli rozmyslet, zda takovou akci pořádat, když welfare zvířat žádná.
P.S. Děkujeme neznámé paní za poskytnutí vody pro nás a naše psí kámoše u brány.
P. P. S. Doufáme, že se aspoň někde v záběru uvidíme.
Vaši Bára a Nero 🐾🐾

Snad toho Gumpa nesežereme. 🙈
10/09/2023

29/05/2023

Ahoj přátelé. Minulý, pro nás prodloužený víkend, jsem se zúčastnil špeciálné výstavy slovenských čuvačů a Memoriálu Prof. Antonína Hrůzy ve slovenské Pribylině. V sobotu jsem dostal hodnocení výborný a v neděli dokonce výborný 3 ve třídě mladých. To znamená, že jsem třetí nejhezčí čuvač na světě. 🤗 Ale nezúčastnil jsem se jen výstavy. Jeli jsme už ve čtvrtek aby jsme stihli páteční procházku k vodopádu Bobrovecká vápenica. V sobotu po výstavě jsme šli s kamarádkou Adinou na svätojánskou rozhľadňu. V neděli jsme se prošli po skanzenu v Pribylině kde se konala ta výstava. Z toho fotky nemám, protože mne zde strašili pánové co šlehali bičema. Je to nějaká místní tradice, kterou předváděli v rámci Ovčiárských dnů. A v pondělí při cestě domů jsme se stavili na procházku z Pusteven na Radhošť. A zde jsme započali 3 km dlouhou procházkou naší Stezka Českem. Toť z dnešního příspěvku asi vše. Pac a pusu posílá Nero.

07/05/2023

Ahoj tady po delší době Nero. 👋 Další z příspěvků který není o žádném výletě, ale o mé výstavní kariéře. 😆 Včera jsem se zúčastnil XIV. ročníku Memoriálu Doc. Viléma Kurze. Dostal jsem pěkné hodnocení V1, CAJC, Vítěz speciální výstavy mladých. 🏆🥇 A zároveň jsem splnil podmínky k udělení titulu Český junior šampión. Příště prý bude konečně od Báry příspěvek o nějakém výletu. 😁

04/04/2023

Dnes nám došla další inspirace na cesty. Jen musíme nějakým způsobem vytáhnout tátu z jeho komfortní zóny a vyrazit kolem Česka. 🐾 A máme cool věnování od pselebrity Marvela. 🤗

09/02/2023

Bára: Hlášení z dneška. Nero se tady prý před chvílí vytahoval s novým postrojem. Tak jsme ho šli dnes vyzkoušet. Chová se na něm jak magor. Šlo se na kopec Sedlo oper podle aplikace AdventurerApp. V údolí super jaro a nahoře pravá zima. Po cestě do kopce led, že jsem se bála o pacinky. Aspoň, že nás mládí vytáhlo. Ale z kopce 🙈 Někdo by mu měl vysvětlit co je brzda. Fotek díky tomu moc nemáme, vyhlídky jsme taky obešli. Prý podle táty nemáme nikdo z nás životní pojištění a kdyby se mu něco stalo, my pacinkama pomoc přes Záchranku neobjednáme. Okolo té hlavní navíc kroužili krkavci. Že by něco tušili? 🤔

Video se prý musí přidávat zvlášť aby vyniklo. 😂

09/02/2023

Nero: Trochu opožděně přináším hlášení z posledního lednového víkendu. Opět byl ve znamení výstavy. Tentokrát dvoudenní. V obou jsem uspěl a mám našlápnuto na Junior Šampiona jak v ČR tak i mezinárodního. 👍 🏆🥇V sobotu po první výstavě jsem si naplánoval procházku s čuvačími společníky. A večer jsem si v MushGo zakoupil epesní postroj. 🤗

Ahoj mí psí kamarádi a jejich lidičkové.  Zdraví Vás po delší době Nero. 🤗 V sobotu jsem byl na Národní výstavě v Brně a...
08/01/2023

Ahoj mí psí kamarádi a jejich lidičkové. Zdraví Vás po delší době Nero. 🤗 V sobotu jsem byl na Národní výstavě v Brně a moc to podle táty nevyšlo. Hodnocení V1 je prý podle něj dobrý, ale bez titulu k ničemu. 🤔 Tomu já moc nerozumím, já se jen rád setkávám s psími kamarády a nějaké tituly mne nezajímají. Ale aby jsme podle táty nejeli tak daleko zbůhdarma, tak jsme nakonec zašli do tamní ZOO. Sice je zima a tak bylo hodně zvířat schovaných, protože nemají takový huňatý kožíšek jako já, ale i tak to byla pěkná procházka. Lepší jak na výstavním molu. Potkali jsme tam i mé vzdálené příbuzné - arktické vlky. Kéž bych jednou taky tak vyrostl. 😍 A k zakončení pěkného dne mne vzali do restaurace , kde si mne mimochodem všímali a dali mi misku s vodou, na super oběd. Teď musíme vymyslet nějaký výlet s Bárou, která je na mne naštvaná, protože podle ní pořád někde jezdím a ona musí doma hlídat. Tak si jí musím udobřit.

25/10/2022

Hola, hola. Táta stáhnul nějakou zajímavou aplikaci aby prý nemusel pořád vymýšlet výlety. Jmenuje se Adventurer nebo tak nějak. 😁 Tak jsme ji dneska šli vyzkoušet. A něco Vám řekneme - je boží. Objednaly jsme si luxusní počasí a vyrazily jsme okruh na Čertovy hlavy. Vyšli jsme z obce Tupadly přes mokřady směrem na Želízy. Potom jsme vystoupaly na ony Čertovy hlavy. Pak následovala Klácelka. Potom jsme došly do Liběchova k zámku, kde jsme posbíraly nějaké “expy” do té aplikace a vydaly jsme se zpět. Kolem jeskyně Máří Magdaleny , Harfenice a vytesaného hada jsme sestoupaly zpět do Tupadel. Tak už se těšíme na další výlety které už má táta naplánované. Zdraví Vás přátelé Bára a Nero 🐾

17/09/2022

Ahoj mí psí kamarádi (a i ty lidští). Dnes jsem se vydala podruhé Po stopách kocoura Mikeše. Počasí na mne bylo ucházející s občasným mrholením. Při registraci jsem se vyfotila s Mikešem a jeho přáteli. Poté dorazila moje kolegyně Bibinka s kterou jsem teda dneska neměla moc společnou řeč. 😂 A vyrazily jsme směr Hrusice. Na hvězdárně v Ondřejově mne už poznaly z loňska a tak jsem se opět vyfotila s kamarádem Hvězdářem. Dostala jsem pozvánku na návštěvu zase za rok, tak jsem slíbila, že dorazím i s Nerem, který se ještě letos nemohl zúčastnit. Ten na mne čekal doma a nabíral síly při obírání kostí. U ohrady s ovcema mne chtěl nahánět beran, tak jsem radši přidala do kroku a toho Mikeše jsem nakonec dohnala. Trochu jsem rozepsala, tak se omlouvám za délku textu a teď si jdu schrupnout. ✋🐾

Po úspěšném loňském honu na kocoura Mikeše jde Bára lovit znovu. 🤗 Kdo se k ní přidá? 🤔
31/08/2022

14/08/2022

Nazdárek přátelé. Po delší době se vám hlásím z mého prvního samostatného výletu bez parťačky Báry. Jel jsem stylově autobusem za Pány kluky do Zubrnic. Pan řidič byl hodný a nechal mně vézt za motorem kde na mne příjemně pofukovalo. A při té příležitosti jsem si obešel okolí po 4 km dlouhé naučné stezce. Akorát na fotkách mně neuvidíte, protože na focení zatím nemám kdy. 😆 A teď jdu odpočívat a nabírat síly na další cesty. Váš Nero ✋🐾

03/07/2022

Ahoj. Tady Nero. Hlásím, zem jsem dnes byl jsem dneska s Bárou a její, teda teď už i mojí kamarádkou Bibi na svém prvním výletě. Šli jsme se podívat na hrad Helfenburk kousek od nás. Cesta to byla pro mně dost náročná a na zpáteční cestě jsem se nechal nést, protože nožky už mne nechtěly poslouchat. 🥵 Tak jsem si doma dal šlofíka. Ale něco vám řeknu: ten výlet byl SUPER a už se těším na další. 🥰 A vyfotit mně je nadlidský výkon (zatím) protože si musím hlídat tátu. 😂

04/06/2022

Dnešní odpoledne Nero věnoval socializační procházce za Rosničkou. Délka byla tak akorát na limitu, ale vyřešil to tím, že se nechal kus nést. 😆 A chudák Bára čekala doma za úporného nácviku vitacího ceremoniálu. 😆 (Foto je tragédie, ale jinak to nešlo)

26/05/2022

Nazdárek lidičkové, jsem nový člen naši lidsko-psí smečky. Jmenuji se Husar Bratroňské štěstí, ale doma mi říkají Nero. Už se těším až s mojí tetičkou Bárou vyrazím na svůj první výlet. Zatím mi jsou teprve 2 měsíce a tak díru do světa s výletěním zatím moc neudělám. Ale objevovat krásy světa můžu i na našem dvoře, kde to celkem žije. To je zatím o mně vše, ale určitě se brzo ozvu. 🐶

Address

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when S čuvačí dvojkou po Česku posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Pet Store/pet Service?