Útulková Amy

• Home
  • Útulková Amy

Útulková Amy Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Útulková Amy, .

21/09/2024

S příjezdem domů se neubráníme rekapitulaci naší dovolené 🙈 Během 11 dní jsme najezdili okolo 3800km 🙈 Procházeli se v 2236m.n.m., projížděli v -3m.n.m 😁 V -3°C jsme mrzli v téměř letním oblečení, v 29°C se koupali v moři 😁 Celkově jsme zažili 4 roční období 🌤️☀️🌧️❄️ Kromě tranzitu přes Německo a Rakousko jsme navštívili 4 země - Itálie 🇮🇹 San Marino 🇸🇲 Slovinsko 🇸🇮 a Chorvatsko 🇭🇷. Strávili jsme 5 hodin v Italských vlacích 🚆 Navštívili města jako Cortina d'Ampezzo 🏅, Florencie 🗿, Pisa 🏛️, Verona 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏼, Benátky 🚤. Prostřídali jsme 3 super ubytování 🛏️, vypili spoustu káv ☕, na rozpočet se hlavně neptejte, ten kdo ví, jak jsem na tom se suvenýrama, tak chápe 🤣 A základní dojmy a pocity z Itálie? Lidé všeobecně - milý, komunikativní, veselí ☺️ Řidiči - buď blinkr nepoužijí, nebo ho nechají na X km, nerespektují dělící čáry na silnicích a dálnicích a jsou to levoproudaři (kam se na ně hrabe D1) 🫣🤣 Dolomity překvapivě čisté, jižněji už tolik ne, ale všude třídění odpadu ♻️ Snad se nám povede brzy dostat alespoň na další 2 Italská místa, zatím se s Jihem ovšem loučíme a už se těšíme na další dovolenou ❤️

Včera jsme zas nasedli do vlaku (který byl o dost novější a pohodlnější 😁) a jeli jsme se podívat do Benátek 😍 Jako jo, bylo tam dost dvounožců, ale bylo tam i dost holubů a racků a to mě bavilo 😁 Taky jsem zjistila, že jim tam kanály fungují nějak naopak, tady s nima ta voda nemizela, ale dostávala se nahoru 🤔 No prostě než jsme obešli celé náměstí, tak všude byly louže 🙈 A protože jsme dosud při týhle dovolený nepluli lodí, tak tady jsme pak pluli zpět na nádraží 😁 Sice ne gondolou, prej by jim páníčci na těch vlnách nevěřili 😁 No a tím jsme tu letošní dovču zakončili a dneska už pofrčíme domů, za mým gaučem a postelí 🙈

20/09/2024

Včera jsme se hodně najezdili, protože jsme si naplánovali výlet do Slovinska na Predjamský hrad a když už jsme byli v těhle končinách, tak jsme trochu nakoukli do Chorvatska 😁

19/09/2024

Včera jsme vyrazili vlakem do Florencie 😍 Cesta byla úplně na pohodu a rozhodně jsem tam měla víc prostoru, než v autě 😁 No a po městě jsem naťapala aspoň 10km, potkala hromadu psích kámošů a viděla spoustu zajímavých věcí 😍

Vyhlížím nové dobrodružství 🙈 Cizím vlakem jsem naposledy jela v Kodani 🙈
18/09/2024

Štěkám deštivé Toskánské ráno 🙈 Včera jsem se byla kouknout na další stát, a to na San Marino 😁 Pěkně pršelo, přes mlhu nebylo pořádně nic vidět, ale i tak to byla fajn podzimní procházka 😁

17/09/2024

Tak včera už to byla konečně ta pravá letní dovča 😁 Páníčci mě dokonce ukecali na koupačku v opravdickym moři, nebylo tu moc vln a šli tam se mnou 🙈 No a v Pise jsem si zkusila taky podepřít tu divnou šikmou věž a jako myslím si, že na první pokus dobrý (na víc pokusů nebyl prostor) 😁 No a můžete si všimnout, že mám nový kšíry, konečně páníčci našli ve Veroně přesně ty, co chci 😁

Tak jsem se dnes, jako milovník zmrzliny, dostala do nebe jménem Gelato 🤤
15/09/2024

14/09/2024

Dnes byla konečně pořádná poznávačka Alp 😍 Sice byla pěkná zima, ale z nebe nic nepadalo a my vyrazili na okruh po více i méně známých místech 😍 Čímž jsme se zároveň s Alpami rozloučili před zítřejší cestou, ale dovolená tím prý zdaleka nekončí 🙈

13/09/2024

Zatím je to pěkně proflákaná dovolená 🙈 Ráno jsme se byli projít po Arabbě, to je tam kde bydlíme ☺️ A odpoledne jsme se projeli na průsmyk Passo Pordoi 😍 Chvílema tam teda dost foukalo, ale krásně jsme viděli daleko 😍 No a jelikož dost sněhu už roztálo a zatím už nechumelí, tak zítra snad konebne vyrazíme na celodenní výlet 🙈

Letní dovolená jak má být 😁
12/09/2024

Ještě před týdnem jsme se báli, aby nám nebylo moc horko a dalo se chodit venku 🙈 No tak chodit se nedá, ale rozhodně ne horkem 🙈

11/09/2024

Tak hlásím, že už jsme teda na té dovolené 🥳 Cesta byla pěkně dlouhá, ale byla jsem šikovná a celou jsem jí prospala 😇 Jinak vás určitě zajímá, kde že se ta dovolená teda koná 🙈 Už vám můžu říct, že jsme v Itálii, teď konkrétně v Dolomitech, ale v plánu je toho v týhle zemi prý víc 😁 Tak nám jen všichni držte tlapky, ať jen neprší, protože dnes už jsme dvakrát zmokli 🙄🙈

Zdravím vás všechny z cesty na tu dovolenou 🙋‍♀️ Koukla jsem páníčkům přes rameno a zjistila jsem, že před sebou máme víc jak 6 hodin na cestě 🥱 Snad si dali záležet a bude to stát opravdu za to 🙈

07/09/2024

Venku je na padnutí a doma blázinec 🙈 Páníček byl vyhnán Pomáhat a chránit a panička mě donutila balit 🙄 Abych nic nezapomněla, tak na mě dohlížela 🙄 Kdyby bylo po mým, tak tam jsou jen pamlsky a hračky 😇😁 Jinak ve středu prý odjezd, tak jsem pěkně zvědavá, co mě čeká tentokrát 🙈 Ale jednu indicii přeci jen mám, prý nesmím zapomenout pas 😍

06/09/2024

Dlouho jsem tu nebyla, ale je to hlavně kvůli tomu, že páníčci pořád něco zařizují, shánějí a balí. Vyhlížím co to bude, ale nejspíše zase nějaký výlet 🏔️🏞️🏝️a podle toho co mi říkají tak to prý bude někam kde jsme ještě pořádně nebyli. 🐾🐾 Snad tam nebude horko, to já nerada 🌡️🌞😝 Každopádně se nemůžu dočkat a vyhlížím odjezd 🥰🥰

17/08/2024

No konečně dodrželi slovo a odpočinek opravdu znamená odpočinek. Ono se v tom horku ☀️☀️☀️ ani nic moc jiného dělat nedá. 🛋️ Není nad to si hezky schrupnout 🤣 a jak vy trávíte tyhle horka?

16/08/2024

Dobré ráno, taky už jste si zkontrolovali svá místečka? 🤣 Já si dneska musela zkouknout jestli mi nějaká škodná 🐱😂 nedělá kolem domova nějakou neplechu?

Psst: hledala jsem i pod zemí 🐭, ale žádnou jsem nechytila.

11/08/2024

,,V sobotu žádný výlet", říkali.,,Budeme jenom odpočívat", taky říkali... A tak jsme nakonec místo odpočinku vyrazili na dlouho plánovanou zříceninu Hasištejn a do Lázní Kyselka 🙈 Ale dnes už je fakt ten slibovanej odpočinek 😁

04/08/2024

Páníčci mě včera vzali na výlet do Rakouska ❤️ Byli jsme u Wolfgangsee, kde jsme se dokonce projeli nejstrmější rakouskou ozubnicovou dráhou na Schafberg do výšky 1783m.n.m. ❤️

21/07/2024

Včera mě páníčkové vzali na výlet po zříceninách 😍 Byla jsem na Klenový, Velharticích, Rabí, kde jsem dokonce mohla i na prohlídku s průvodcem, Zvíkov a Orlík 🙈 Sice bylo horko, ale jinak to byla paráda a zas jsme poznali kus naší země 😍

07/07/2024

Tak prý už ten prodloužený víkend končí 🙄 Tak vám tedy ukážu, jak jsme ho trávili 😁 V pátek jsme začali Sněžkou 😍 Musím na páníčky prásknout, že ji celou pěšky nedali, takže jsme jeli lanovkou, ale jen na Růžovou Horu a pak pěkně po svých 😁 Nahoře to pěkně fučelo, byla zima a výhled nic moc, ale ti moji byli stejně nadšení, bylo to naše poprvé 😁 No a pak už byl zbytek víkendu ve znamení menších i větších zajímavostí Krkonoš a Jizerských hor 😍 Chtěli bychom toho stihnout mnohem víc, ale naše všechny p***y a včerejší horko nám nepřálo, takže pokračování snad na podzim, kdy bychom se chtěli vrátit do Krkonoš 😍

16/06/2024

Páníčci mi pořídili novej pojízdnej pelech, tak jsme ho včera jeli pořádně projet a vyrazili jsme na výlet na Okoř, Veltrusy a Křivoklát 😁

03/06/2024

Heč, já se musím pochlubit 😁 Páníček je mediální hvězda, protože byl v telce 😁 A kdo jste dnes koukali na Na Lovu, tak jste ho mohli vidět 😁 A ještěže přijede domů až v pátek, protože to zapomene na to, že jsem ho takhle práskla 😝😁

🌺🌺🌺
26/05/2024

Address

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Útulková Amy posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Pet Store/pet Service?