Demike naplója

• Home
  • Demike naplója

Demike naplója Sziasztok! Én Demi a vak vezető kutya vagyok és az a célom, hogy az emberek megismerjék a minde

02/11/2023

Hétfőn reggel nagyon korán keltünk gazdi összepakolt aztán hárman elindultunk a buszhoz felszálltunk a buszra elmentünk a vonat állomásig az megvártuk a vonatot fölszáll tunk rá aztán Tündi leszállt a munkahelyénél mi pedig tovább jöttünk a Keletihez.
A vonaton történt egy kis baleset de nem lett bajom a székről leesett gazdi hátizsákja pontosan mellém illetve nem tudja gazdi hogy a lábacskám ra ráesett a hátizsák mert fékezett a vonat és gazdi már nem tudta időbe elkapni a táskát de nem lett semmi bajom szerencsére. aztán mikor elértünk az állomásig leszálltunk eljöttünk a hazahozós busz szal haza és aztán pihentem aztán lementünk nagyot sétálni barátokkal találkoztam sétáltam egész nap.
Kedden olyan esőcské s volt az idő ezért kevesebbet volt kedvem sétálni de igazi nem mulasztotta el a sétát mondta hogy menjünk menjünk azért sétáltam de kedvetlenül mert hátha nem süt a nap én nem szeretek sétálni
Szerdán és csütörtökön sokat sétáltunk illetve kedden még elmentünk cipőt vásárolni igazinak majd elmentünk egy másik boltba gazdi bevásárolt aztán hazajöttünk szerda csütörtök pedig csak sétáltunk

29/10/2023

Sziasztok gazdi már nagyon régen diktálta a naplómat de most újra diktálja.
Gazdi minden nap kitalált valami programot vagy sétáltunk boltba mentünk futtatóra mentünk még volt olyan hogy egy rég nem látott futtatóra elmentünk busszal ott labdáztunk kutyákkal játszottam barátkoztam nagyon sokat sétáltunk.
Aztán elmentünk a doktornénihez egy két héttel ezelőtt hogy megkapjam a kennel köhögés elleni oltás Somat.
Voltunk lent gazdi tesójánál Barnus nál is Miskolcon odafele ilyen fél magas vonat volt azt könnyen megoldottuk olyan magas volt kb. mint a kedvenc villamoson a Tátra úgyhogy nagyon könnyen felszálltam rá utaztunk Miskolcra értünk majd azt hittem az útvonal ban hogy gazdi nagymamájához megyünk de mondta gazdi hogy már az nem a mi házunk úgyhogy továbbmentünk Barnus jött az utcán és elvezetett minket az ő háza ig.
Füles kutyussal is sokat játszottam az ottani kutyával sokat voltam kint a kertben úgyhogy Elvoltam jól éreztem ott magam.
Majd eljött az indulás napja gazdi tesója kikísért minket a vonatállomásra de sajnos neki el kellett menni nem tudtam megvárni velünk a vonat indulást aztán hogy segítettek gazdinak cipekedni és sajnos az a régi három lépcsős fülkés magas vonat jött gazdi egy picit megijedt hogy hogy fogok én fölmenni de szépen megoldottuk a dolgot gazdi azért félt ennyire mert már idősödő kutyus vagyok de szépen megoldottam probléma nélkül a dolgot
Aztán gazdi ott lent észrevette egy sebet a lába mondd meg észrevette hogy rágom ezért mondta hogy amikor majd visszajövünkkére doktor nintől időpontot és elvisz engem hogy megnézzék hogy mi ez. Meg is nézték adtak rá krémet ettől megfog gyógyulni aztán gazdi kért egy labort is hogy jól vagyok-e de a labor ommal minden rendben volt azt mondta a doktornéni hogy valószínűleg valami csípést t raktam ki. De megnézték alaposan nem volt benne semmi csak hát viszketett nekem is kiraktam.
Aztán szombat reggel gazdi összepakolt és elindultunk a busszal a vonatállomásra ott nagy meglepetés ért scu mi gazdája várt minket aztán felszálltunk a vonatra és eljöttünk szubjekt hoz úgyhogy most itt vagyunk de holnap reggel már megyünk vissza Pestre csak eljöttünk egy kicsit pihenni. Megint bandázó k.

28/09/2023

Szerda csütörtök és péntek itthon sétáltunk a környéken nem mentünk gazdival sehova mert gazdi azt figyelte hogy jól vagyok-e de már teljesen jól voltam.
Szombaton átmentünk egy picit a füves területre labdázni és szimatolni amúgy itthon sétáltunk jó sokatok környéken bejártuk a szokottsító t vonalai nk at és vasárnap is így történt.
Hétfőn és kedden így sétáltunk a környéken illetve mindkét nap elmentünk egy egy boltba ahol gazdi megvette ami szükséges aztán mindig hazaértünk aztán újra és újra sétáltunk néha Nagykőrös ket néha kisebbeket.
Szerdán nagyon sokat sétáltunk egyszercsak elmentünk egy helyre ott gazdám ott a hámot majd a hámban tovább mentünk egyenesen aztán át zebrák on és egy rég nem látott futtatunk kötöttünk ki ahol labdáztam és Syma toltam éppen nem volt ott egy kutyus sem aztán mikor elfáradtam akkor gazdi visszaadta rám a hámot aztán haza sétáltunk itthon pedig sokat pihentem este pedig sétáltam és vacsoráztam.
Csütörtökön reggel lementünk sétálni majd föl jöttünk aztán gazdi készülődött és egyszercsak szólt nekem hogy megyünk felvettem a hámot is én ebből már tudtam hogy ebből ma megint munka lesz elmentünk a buszmegállóba hogy felszálltunk a buszra és elmentünk egészetról is megállói aztán fő szálltunk a trolira azzal elmentünk egy rég nem látott futtató is leszálltunk én megőrültem kicsit meg szopó ráztam a lépteket bementünk a kapun a gazdi elengedett ő jött utánam a pálcával a járdán aztán végül találkoztam szikla kollégával a gazdik beszélgettek mi kutyusok szimatolt unk és játszottunk aztán szikrá jég elmentek igazival még maradtunk meg néhány kutyus is maradt még én Szimat óta néha odamentem a kutyusokhoz te mindig visszamentem gazdit megnézni hogy megvan e még aztán egyszercsak szólt gazdi hogy indulunk visszaadtad ám a hámot elsétáltunk a troli g majd fölszáll tunk aztán a hazahozós busz megállójánál leszálltunk átmentünk a két zebrán elmentünk a buszmegállóig aztán én ott nagyon okosan megoldottam a dolgokat mert gazdinak szóltak hogy a hátsó busz ami buszunk én szépen el vezettem gazdit addig a buszig gyorsan fölszáll tunk és hazajöttünk. mikor az itthoni megállónál leszálltunk átmentünk a zebrán elmentünk a pékségbe ott megvettük a dolgot amit kellett aztán elindultunk haza fele át jöttünk a parkoló n és a Hám levő helyen gaz levett a hámot rám adta a szájkosarat mert ugye azt muszáj mert most nagyon sok kaja van nálunk ki szorva gaz jött a pálcával én pedig körülötte szimatol tam és végül hazajöttünk és pihentem majd délután is lementünk sétálni aztán vacsoráztam aztán ezt esti séta is volt.

19/09/2023

Kettőtől péntek reggelig a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni mindannyiszor sikeresen be is értünk kettő then elmentünk a futtatóra is délután ott játszottam és szimatol tam egy picit majd mikor hazajöttünk még sétáltam.
Szerda csütörtök és péntek munka után nagyot sétáltunk gazdival majd hazajöttünk szerdán nagyot sétáltunk még itthon is.
Csütörtökön mikor hazaértünk sétáltunk egy nagyot majd elmentünk arra helyre ahol gazdit szokták kopasztani levágták a haját elég hamar aztán hazajöttünk.
Péntek délután is nagyot sétáltunk.
Szombat reggel gazdik korán kedd elkezdett készülődni én gyorsan befeküdtem az ajtó elé keresztbe hogy nehogy itthon hagyjon de ez ágában sem volt itthon hagyni mert mondta nekem hogy most miattam kelt korán mert nekem lesznek meglepetések de ahhoz egy kicsit előbb dolgoznom kell. végül el is indultunk sétáltunk majd elmentünk a pékségbe ott gazdi megvettem mi szükséges volt neki aztán elmentünk a buszmegállóba a busszal addig a megállóig mintha dolgozni mennénk de amikor felértünk a villamoshoz akkor ért engem az első meglepetés mert nem ból oldalon álltunk meg a peronon hanem jobboldalon és a másik irányú villamosra szálltunk föl. mikor megjött a jármű fölszáll tunk rá és elmentünk egész a végállomásáig ott gazdi egy picit segítséget kért a másik villamos hollétét illetően majd a másik villamosra és fölszáll tunk azzal is mentünk néhány megállót majd mikor leszálltunk picit várakoztunk aztán megérkezett Brigi hárman elindultunk egy buszhoz. mikor megérkezett a busz felszálltunk rá elmentünk a végállomásáig ott leszálltunk ismerős terep fogadott hiszen itt már jártam így szokott sok sok kollégám lenni és így szoktunk elengedve lenni és bulizni egy jó nagyot. Félre álltunk mi hárman aztán megjöttek szépen lassan a kollégák is aztán megjött a kiképző piros is aztán elindultunk a nagy csapatban.
Aztán mi kutyusok el lettünk engedve és rohangál hattunk 100 Gál hatunk gazdáknak segítettek lemenni a meredek lejtőn aztán leértek aztán jöttek tovább én szaladgáltam és játszottam a többiekkel de mindig megnéztem gazdikat hogy hol vannak leginkább körülöttünk futkároztam de azért még néha játszottam is. mentünk mentünk egyszer csak jött egy meredek szakasz gazdik hősiesen fő küzdötték magukat igaz hogy segítséggel de föl küzdötték magukat úgyhogy minden rendben volt majd kértünk egy nagy rétre ott le táboroztunk gazdi leterítette a plédet elkeztek enni én is kaptam vásárfiát én is Piknik eztem és aztán egy picit pihentünk készült gazdival közös kép készült csoportkép is aztán lassan visszaindultunk már nem olyan meredeken szép lapos tájakon mentünk én már egy picit fáradt voltam de azért még szaladgáltam de azért gazdikat sosem tévesztettem szem elől.
Végül elérkeztünk a parkolóig ott beszálltunk hárman egy autóba elvitték minket a buszig ott volt még a csomagtartóban még két kutyus de én fegyelmezetten viselkedtem aztán megköszöntük hogy elhoztak minket a buszig elmentünk a buszhoz fölszáll tunk azzal el a villamosig ott elbúcsúztunk Brigitől és gazdival elindultunk hazafelé. A villamosról leszállva át kellett menni a másik villamosig gazdi kért egy kis segítséget aztán végül meglett a másik villamos is azzal eljöttünk a hazahozós buszig a hazahozós busszal pedig hazajöttünk én jó fáradtan föl értem és kiterült em majd jött a vacsora aztán lementünk egy gyors esti sétára ami nem volt nagy aztán mentem vissza durmolni.
Aztán éjszaka jeleztem gazdinak hogy nagy baj van gyorsan lerohant unk és hát bizony picit pocak baj volt úgyhogy diétás hattam egész vasárnap meg hétfőn és még ma is bár ma már jól voltam de azt mondta gazdi még diéta lesz egy pár napig.
Ma már szerencsére jól vagyok semmi bajom na már boltba is voltam gazdival bevásárolt a gazdi ami szükséges osztán pedig haza sétáltunk.

11/09/2023

Szombat tol keddig ott voltunk Scooby jég nál sokat sétáltam a kertben Syma toltam játszottam a kutyusokkal pihentem és élveztem hogy kert van.
Kedden délután gazdi szólt hogy készülődj ek mert megyünk haza. elbúcsúztam a barátaimtól majd gazdival kimentünk a kapun Ákos is elkísért minket a busszal elmentünk a buszig hárman felszálltunk a buszra elmentünk a vonatig Ákos megvárta velünk a vonatot igazival fölszáll tunk. utaztunk a vonaton majd végül megérkeztünk oda ahonnan szombaton elindultunk a vonattal segített a kalauz nagyon kedves volt mikor leszálltunk a vonatról elmentünk a hazahozós buszig ott fölszáll tunk megvártuk míg elindul és aztán hazaértünk át jöttünk a zebrán és itt a járdán egy meglepetés fogadott minket mert el van kerítve még mindig a járda ugyanis mire hazaértünk elkezdték kicserélni a csöveket a föld alatt ezért elvon kerítve a járda. gazdival sétáltunk egy picit majd föl jöttünk vacsiztam és aludtunk másnapig.
Szerdán sokat sétáltunk gazdi pakolászott dolgozni még nem mentünk.
Csütörtökön és pénteken a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni mindkét nap sikeresen be is értünk.
Csütörtök és péntek délután is elmentünk a futtatóra ott sima toltam kutyusokkal barátkoztam és gazdi néhányszor eldobta a labdát is de már nem dobjál túlzottan mert azt mondja hogy kímélni kell engem de azért még kicsit eldobja a labdát aztán én visszahozom nagy vidáman de már nem dobják adjon sokszor azt a labdát de azért még van kedvem labdázni.
Szombaton és vasárnap sokat sétáltunk és még a füves területre is átmentünk vasárnap dél körül és ott sima toltam sétálgattam és aztán hazajöttünk.
Hétfőtől csütörtökig a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni mindannyiszor sikeresen be is értünk minden délután sétáltunk munka után hétfőn és kedden délután még el is mentünk a futtatóra is. szerdától péntekig pedig mindig sétáltunk itthon is jó nagyokat amikor hazaértünk.
Szombaton és vasárnap sokat sétáltunk itt a környéken még vasárnap a reggeli sétánál tenisz és Fülöp is és az ő gazdájuk is velünk tartottak gazdik beszélgettek mi kutyusok szépen sétáltunk és Syma toltunk.
Hétfőn reggel újra elkezdődött egy dolgot Séth bementünk a busz villamos busz útvonalon délután munka után sétáltunk és még futtatóra és mentünk gazdi néhányszor eldobta a labdát majd sima toltam utána pedig fölvettem a munkaeszközt és elindultunk haza mikor hazaértünk leszálltunk elmentünk gazdinak időpontot foglalni aztán pedig hazajöttünk most pihenek várom a vacsit és az esti sétát.

27/08/2023

Pénteken is mentem gazdival dolgozni a busz villamos busz útvonalon be is értünk délután elmentünk egy picit a futtatóra aztán felszálltunk a buszra majd a villamosra majd ahhoz augusztus buszra és hazajöttünk a fák alatt még nagyot sétáltunk is.
Szombaton és vasárnap sokat sétáltunk szombaton reggel még a füves területre is átmentünk és labdáztam egy picit gazdival.
Aztán hétfőtől péntekig itthon maradtam. Gazdával mert nagyon meleg volt.
Hétfőn délután elmentünk gazdi eli a megállóba én nagyon örültem sőt még vásárfiát is hozott hozott nekem pogácsát az gyorsan meg oda is adta én pedig gyorsan meg is ettem.
Kedden délután már gazdival a ház előtt találkoztunk nem mentünk el a megállóba mert iszonyú forduló volt az az volt meg iszonyat meleg volt meg pót gazdi vált valami megrendelését úgyhogy a ház előtt találkoztam gazdival elmentünk sétálni egy jó nagy kört a hűs fák alatt.
Szerda csütörtök és péntek gazdi jött a ház elé sétáltunk mindannyiszor föl mentünk.
Szombat reggel korán lementünk sétálni sétáltunk egy kis kört majd visszamentünk de már nekem ez gyanús volt de én nem hagytam volna hogy gazdi elmenjen mert kellett befeküdtem a bejárati ajtó előtt egyszercsak szólt hogy menjek oda hozzá nyakamba top órát fölvette azt a nagy nagy hátizsákot aztán elindultunk a hamit is a vállára vette
Aztán egy nagyon picit sétáltunk majd föl vettük a hámot és elmentünk a buszmegállóba ott megálltunk az árnyékban és megvártuk a megfelelő buszt amire fölszáll tunk és eljöttünk a vonatos megállóig bár a buszt elterelték gazdi egy kicsit megijedt hogy le fogjuk késni a vonat unkat de nem így történt mikor leszálltunk gyorsan megtaláltuk a zebrát átmentünk bementünk a pályaudvarra és ott ért engem az első meglepetés Scooby barátom gazdija ott várt minket az állomáson.
Aztán beszálltunk egy alacsonypadlós mondatba és utaztunk jó sokat majd leszálltunk utána bementünk egy épületbe ott leültünk aztán kimentünk megálltunk az árnyékban jött egy busz arra is fölszáll tunk leszálltunk aztán sétáltunk egy picit és aztán itt voltunk Scooby barátoméknál. most itt leszünk egy pár napot Scooby és lesz barátokkal és sok gazdikkal.
Szombaton mikor megérkeztünk lesz kivel is összebarátkoztam majd együtt hárman elindultunk felfedezni a kertet a házat és a kis házat a kis házban vagyunk most mi gazdival de néha a másik két kutyus is bejön hogy megnézze hogy mi újság meg én is akkor megyek ki a kertbe mikor szeretnék mert az ajtó kicsit nyitva van és így ki tudok menni nappali.

17/08/2023

Szombaton és vasárnap sokat sétáltunk illetve vasárnap még a füves területre is átmentünk szimatolni.
Hétfő kedd és szerda mivel nagy volt a hőség itthon maradtam pót gazdával ami gazdi elment dolgozni mindig úgy csináltuk hogy mire gazdi jött mire leszálltok buszról ott voltunk a megállóban pót gazdival én hétfőn is kedden elmentem gazdival sétálni kedden még a füves területre is átmentünk szaglászni.Szerdán pedig elmentünk pót gazdával egy boltba hátamon mi megvártuk gazdival pót gazdát a bolt előtt ott pihentünk mert gazdi fáradt volt. Majd mikor Pur gazdi kijött a boltból haza sétáltunk hárman és pihentünk.
Csütörtök reggel már mentem gazdival dolgozni örültem is bele eleinte meglepődtem hogy gazdi nem akar felhozni de mivel láttam a vállán a hámot ezért egy picit szaladgáltam aztán elmentünk a három felvevő helyi ott rám adta gazdi a hámot és a busz villamos busz útvonalon bementünk dolgozni a villamosra fölugrottam gazdi meg is ilyet hogy te jó ég miért vagyok ilyen heves de aztán nem lett alábbi Kom nak semmi baja szerencsére. délután munka után elmentünk a futtatóra a harmadik futtatóba be tudtunk jutni ott nem volt senki. Ott labdáztam egy picit és szimatol tam. majd visszamentünk a buszhoz amire fölszáll tunk ahol le akartunk szállni ott nem tudtunk eggyel tovább kellett mennünk ott pedig én hát ilyet még soha nem csináltam le rongyal Tam előre és gazdi kezéből kiesett a Paul & ezért mikor leszállt gazdi visszaadták neki a pórázt nagyon megszidod hogy mit csináltam meg is rángató pórázon mert egy picit. aztán hosszút sétáltunk elmentünk a trolik amivel elmentünk a másik tolni hoz ami elhozott minket a hozó húzós buszhoz és hazajöttünk. most várom a vacsi mat és közben nevet tegek mert esik az eső de azért a vacsit megfogom enni olyankor már nincs maa vacsi van
Ja és gazdi ma kétszer is meg fésült egyszer reggel munka előtt mi előtt bementünk osztán a futtatón és azt mondta 16 de mi kijött volna lefésült szőrszálaim ból.

11/08/2023

Bocsánat az előző nyúlfarknyi bejegyzését gazdi nem tudja hogy hova tűnt a szöveg többi részem úgyhogy most újra leírja vagyis hát lediktálja hogy mi történt velünk az elmúlt időszakban
Pénteken nem mentem dolgozni igazival mert nagyon esett az eső itthon maradtam pót gazdával és megvártam míg gazdi hazajön amikor hazaértem már nem esett az eső nagyot sétáltunk.
Szombaton és vasárnap átmentünk a füves területre Syma Póni és labdázni és elmentünk a boltba is mindkét nap.
Hétfőn a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni délután elmentünk a futóra de mivel gazdi nem találta a labdámat hiába pakolta ki a zsákját mert a labdám itthon maradt ezért csak szimatol tam. Aztán hazajöttünk a villamos két busz útvonalon de mikor hazaértünk kiderült hogy elhagytuk a nagy sétáltató pórázom at. De mivel van itthon másik ezért gazdi nem aggódott túlzottan.
Kedden a busz metró villamos busz útvonalon mentünk dolgozni munka közben felhívta Latte gazdija gazdmat hogy megtalálták a póráz unkat úgyhogy ez is meglett úgyhogy most már megint kettő van.
Kedden délután a séta után elmentünk a villamossal a nagy épületig lementünk az aluljáróba bementünk a nagy épületbe elmentünk addig a boltig amit gazdi keresett néhány embert Megkérdeztünk osztán a igazították elérkeztünk a boltba de mivel nem volt az amit igazi szeretett volna ezért visszamentünk a buszhoz amivel eljöttünk a hazahozós buszig. Itthon még sétáltunk.
Szerdán neveddel a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni aztán átvettük a pórázzal mat aztán pedig felszálltunk a buszra amivel elmentünk a troli ig azzal elmentünk a hazahozós buszmegállójáig de mivel rossz buszra szálltunk fel amikor gazdi észlelt a hibát leszálltunk és sétáltunk egy olyan megálló ig ahol megáll egy olyan busz ami elhozott minket a hazahozós buszmegállójáig ott fölszáll tunk a hazahozós buszra és sikeresen haza is értünk majd itthon még sétáltunk.
Csütörtökön a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni délután sétáltunk majd hazajöttünk a busz villamos busz útvonalon itthon is sétáltunk.
Péntek reggel mivel lekéstük a szokott buszt ezért átmentünk a zebrán a másik oldalra felszálltunk a buszra elmentünk az alacsonypadlós villamos sík amit annyira nem szeretek dehát muszáj azzal ilyenkor munkába menni mert csak úgy érünk be. be is értünk délután pedig a busz villamos busz útvonalon hazajöttünk aztán itthon is sétáltunk most várom a bocsi mat aztán az esti sétán at.

11/08/2023

Bocsi után pedig majd megyünk az esti sétán ra.

03/08/2023

Pénteken reggel gazdi egy picit mérges lett rám mert majdnem keresztül ecset rajtam mert megálltam előtte keresztbe a pórázon mondta és nem vette észre és majdnem átesett rajtam de aztán megbocsátott sétáltunk aztán felszálltunk a buszra majd a villamosra majd ismét a buszra és végül beértünk a munkahelyre délután pedig a villamos két busz útvonal on jöttünk haza de előtte még elmentünk a futtatóra szaglászni meg gazdi háromszor négyszer eldobta nekem a labdát én pedig örömmel visszahoztam majd miután kijátszottam magam hazaértünk és itthon pihentem a vacsi és az esti sétáink.
Szombaton és vasárnap sétálgattunk.
Hétfőn a busz két villamos busz útvonalon mentünk dolgozni de sikeresen beértünk délután pedig a séta után a villamos két busz útvonalon jöttünk haza.
Kedden a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni sikeresen beértünk délután pedig sétáltunk és utána pedig a busz metró busz útvonalon jöttünk haza.
Szerda és csütörtök reggel is a busz villamos busz út gondolom mentünk dolgozni mindkét nap sikeresen beértünk délután pedig jó nagyot sétáltunk aztán szerdán a busz metró busz útvonalon jöttünk csütörtökön pedig a villamos két busz útvonalon jöttünk haza itthon is sétáltunk Nagykőrös ket.

27/07/2023

Sziasztok a szabadságunk alatt csak sétálgattunk gazdival az árnyékban nem mentünk sehova mert nagy volt a hőség sokat sétáltunk viszont az árnyas fák alatt.
Aztán gazdi elment dolgozni de engem nem vitt mert nagy volt a hőség múlt héten úgyhogy pót gazdival maradtam itthon és mindig azt csináltuk hogy mire gazdi megjött a busszal mi lementünk a megállóba és utána egy nagyot sétáltam gazdival meg volt olyan nap amikor elmentünk a füves területre is az árnyékban.
Pénteken már mentem gazdival mert nem volt olyan meleg és minden sikerült sikeresen beértünk bár akkor még nem járt ez a fránya villamos az egyes úgyhogy kicsit meg variált uk az útvonalat két busszal mentünk meg az alacsony padlós villamossal reggel jól oda is zárt engem a villamos ajtó mert nem mentek arrébb időben és alig tudtunk leszállni aztán délután elvidd gazdi a doktornénihez hogy nem esett semmi bajom de szerencsére megvizsgált ak és nem lett semmi bajom mert gazdi egy picit megijedt hogy oda zárt engem az ajtó de csak a gumiért hozzám a könyököm egy picit Sebes lett de gazdi kenegeti és szépen gyógyul nekem.
Hétfőn szintén nem mentem gazdival mert akkor is meleg volt újfent megvártuk gazdit a megállóban hogy hazaérjen és sétáltunk egy nagyot.
Hétvégén pedig átmentünk a füves területre így labdázni szimatolni megvoltak ott kutyusok és barátkozhat am is. kedden elmentünk gazdival dolgozni sikeresen beértünk a busz villamos busz útvonalon. Haza fele is minden rendben volt. Bár haza fele elkapott minket az eső úgyhogy mire hazaértünk jól megáztunk de amúgy más nem történt minden sikerült
Szerdán nem mentünk dolgozni mert gazdi rosszul volt és kivett egy szabadnapot inkább. Úgyhogy ezen a napon kis köröket sétáltunk.
Csütörtökön reggel a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni délután a séta után pedig a villamos két busz útvonalon jöttünk haza itthon is sétáltunk egy picit majd föl jöttünk pihenni.

08/07/2023

Szerda és csütörtök reggel a busz két villamos busz útvonalon mentünk dolgozni be is értünk sikeresen délutánonként a busz villamos busz útvonala jöttünk haza mindannyiszor haza is értünk sétáltunk.
Péntek reggel a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni be is értünk délután sétáltunk majd a busz villamos busz útvonalon haza is jöttünk.
Hétvégén sétálni fogunk az árnyékban jövő héten pedig itthon vagyunk szabadságon és igazi azt mondta hogy valamelyik nap elmegyünk valami kutya strandra is.

04/07/2023

Hétfőtől péntekig a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni mindannyiszor sikeresen beértünk.
Hétfő szerda csütörtök és péntek a busz metró busz útvonalon jöttünk haza pénteken itta nálunk ahogy jöttünk fel a lift el a liftbe ráléptek a lábamra gazdi nagyon megijedt de nem lett semmi bajom.
Kedden a busz villamos busz útvonalon jöttünk haza és a melyik napokon kellett gazdi ráma to Pipó őt is abból el is hagytunk néhányat néha meglett néha nem de ez van gazi nem tudja jól rám adni és néha leesik a lábamról.
Hétvégén szombat és vasárnap sétáltunk és pihentünk meg boltba mentünk reggelente amikor még nem volt olyan meleg.
Hétfőn és kedden a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni mindannyiszor és be is értünk sikeresen kedden reggel még jól meg is elalszunk.
Hétfőn délután a busz metró busz útvonalon jöttünk haza de itthon nálunk a metrónál már fölkerült a Pip ő hétfőn úgyhogy és azt nem hagytuk el egyiket sem.
Kedden délután munka után a szokásos sétánk után nem a buszmegállóba mentünk hanem a villamosmegállóba az alacsony villamossal elmentünk a kutya boltig ahol mindenféle kutya jó dolgokat árulnak és gazdi pótolta az elhagyott cipőket hogy legyen a lábamra cipő hogyha forró lesz az aszfalt. aztán utána felszálltunk a buszra ami elhozott minket ahhoz a húzós Buci de nem szálltunk le itthon róla hanem elmentünk a Postás megállóig. mikor leszálltunk a Postás megállónál mentünk a zebrához gazdinak beakadt a lába taktilis jelzésben hogy szokott általában jobb lábát nem emeli eléggé elesett egy kicsit de föl pattant és mentünk tovább. Bementünk a boltba ott gazdi megvette magának ami szükséges aztán visszamentünk a buszmegállóba és a hazahozós busszal hazajöttünk. Én persze ilyenkor mindig megijedek mikor gazdi elesik de gazdi mindig megvigasztal és közli hogy nem az én hibám hiszen én mindig jelzem neki azokat a pöttyöket meg azokat a csíkokat és gazdi abból lábát át is rakja csak a jobb lábat néha nem úgy emeli ahogy kell és bele akad de gazdija amikor elesik engem mindig utána megnyugtat hogy nem az én hibám volt és hogy ne remeg j ek mert mert semmi baj nem történt. Gazdi azzal szokott viccelődni hogy nyugodjak meg lesz a kiadja a vacsorát mert neki semmi baja nincs úgyhogy lesz ma vacsorám gazdi mindig ezzel viccelődik mikorra esik de én közel sem tartom ilyen viccesnek mert én féltem gaz imat és mindig adok az arcára puszit mikor leguggol hozzám is megnyugtat engem

25/06/2023

Szebben is elmentünk dolgozni a busz villamos busz útvonalon véltünk gazdi dolgozott majd hazaindultunk a busszal és a metróval megint lementünk a fejedbe lift el és eljöttünk a metróval a buszig ami haza hoz minket. Sétálni nem volt kedvem úgyhogy nagyon rövid időt voltunk lent. de osztán délután lementünk és sétáltunk egy kis kört.
Csütörtökön korán lementünk sétáltunk egy nagykör t én pedig meglepődtem hogy visszajöttünk az ajtóhoz majd föl jöttünk gazdi le töröld a lábam le vette a csengős nyakörv el mert rakott rám egy másikat előkészített egy pórázt és én itthon maradtam pót gazdával mert nagyon meleg volt. Gazdi pedig elment dolgozni aztán mikor hazajött Levit és megértettem hogy miért nem vitt magával mert nagyon nagyon meleg volt.
Pénteken gazdi nem ment dolgozni ezért korán felkeltünk lementünk sétálni majd elmentünk a busszal és villamossal a pöttyös könyvtárba föl mentünk a lépcsőkön elmentünk a lift ez azzal is föl mentünk a könyvtár ig aztán gazdi leadta a könyveket majd vissza lementünk a lift el le a lépcsőn el a villamosig aztán a busszal pedig hazaértünk és sétáltunk egy picit itthon aztán feljöttünk aztán délután lementünk sétálni az árnyékba aztán pedig szombat és vasárnap is sokat sétáltunk a holnapi nap megint megyünk dolgozni azt mondta gazdi megyek vele.

20/06/2023

Csütörtök reggel felkeltünk elmentünk a buszhoz mintha dolgozni mennénk majd egyszer tudunk ugyan ott a villamosra de a villamosról most a vonatos megállónál szálltunk le átmentünk a buszmegállóba ott fölszáll tunk a megfelelő buszra és elmentünk 1 db-ig majdnem addig amíg igazi régi suliba volt de nem oda hanem eggyel előbb leszálltunk elmentünk a zebrák hoz átmentünk a zebrák on ott gazda egy picit segítséget kért hogy az-e az az épület mondták hogy igen bementünk vártunk egy kicsit aztán bementünk az orvosi rendelőbe aztán gazdinak megadták az alkalmassági vizsgálatot úgyhogy dolgozhat megint egy évig aztán pedig lesétáltunk a villamosig de nem a villamossal jöttünk hanem egy busszal ami elhozott minket a hazahozós buszig azzal hazajöttünk itthon még sétáltunk jó sokat aznap úgyhogy aznap elvoltunk.
Péntek szombat vasárnap és hétfőn sokat sétáltunk néha elmentünk boltba vásárolni de úgy különösebben nem mentünk sehova még a füves területre se volt kedvem átmenni inkább itt a környéken sétálgattunk gazdival persze az árnyékban.
Kedden reggel föl keltünk korán elmentünk a busz villamos busz útvonalon dolgozni gazdi dolgozott én szunyókáltam majd a munka végeztével elmentünk egy picit sétálni az árnyékba aztán gazdi elővette a Pip ő imet mert érezte hogy meleg azaz holt ment megnézni mindig a kezével aztán elmaradt a Pip őket felszálltunk a buszra elmentünk a metró i a lépcső előtt levette gazdi rólam a pipők lementünk az aluljáróba aztán elmentünk a lifthez azzal a ferde lift el lementünk a metróig amivel eljöttünk egészen majdnem hazáig ott is beszálltunk a liftbe de azzal hívta fel színe hoz minket mikor kiszálltunk a liftből gazdi újra Dalmata Pip őket eljöttünk a hazahozós buszig és hazajöttünk itthon az árnyékban egy nagyon picit sétáltunk most várom a vacsit aztán még lemegyünk esti sétálni aztán holnap újra korán kelünk és megyünk dolgozni és azt mondta gazdi ha bejönnek a nagyon nagyon melegek akkor itthon fogok maradni Pur gazdával mert olyan nagy hőségben nem fog engem vinni mert az nem tesz jót az én szervezetemnek ha nagy hőségben gyalogolok azt mondta gaz hát ha így van így van gazdi tudja. de gazdi sose hogy ne egyedül engem fönt a 10.-en a panelban mindig inkább ilyenkor rábízni valakire nehogy valami bajom essen.

14/06/2023

Péntek reggel bementünk dolgozni a busz villamos busz útvonalon be is értünk. Délután hazajöttünk és jó nagyot sétáltunk. És még a füves területre is átmentünk egy nagyon picit labdázni pénteken
Szombaton és vasárnap sokat sétáltunk és pihentünk nem mentünk úgy különösebben sehova sem csak itt a környéken sétáltunk meg egyszer átmentünk a füves területre ott de ott is csak szimatol tam csak gazdi ott nagyon fél hogy fő zabálok valamit meg minden ügyfél mert sajnos sok kaja van nálunk szét szórva és mindig figyelmezteti gazdit de már a futtatók on is van úgyhogy labdázni gazdi nagyon nehezen mer mert hogy nagyon félt engem
Hétfőn reggel lementünk a kisbusszal egy megállót osztán átszálltunk a villamosra majd a másik villamosra osztán munkahelyhez vivő buszra mert lekéstük azt a buszt amivel elvileg mennünk kellett volna mert gazdi el szöszöl te az időt. délután a munkahelyről elindulva a séta után föl szálltunk a buszra majd a villamosra de a szokott megállóban nem tudtunk leszállni 1001-gyel tovább mentünk és aztán felszálltunk a villamosra amikor leszálltunk a megállóban akkor pedig haza sétáltunk az árnyék ba fák alatt. Gazdit szépen haza vezettem. És aztán egy picit rosszul lettem mert sajnos nem volt jó a gyomracská m úgyhogy hétfőn még diéta is volt. De aztán kedd reggelre vidám lettem és mentünk dolgozni.
Kedden már a busz villamos busz útvonalon mentünk dolgozni sikeresen be is értünk. hazafelé pedig busz villamos busz útvonalon mentünk de nem szálltunk le itthon hanem elmentünk a boltba vásárolni aztán haza sétált Unk.
Szerdán reggel a sétánál elhagytam a nyakörve ment de szerencsére nem azt ami nap vidítani és a csengő volt gazdi ugyan mikor észrevette amikor ott találom a hámot meg cserélte ki a másik nyakörv & akkor ugyan levettem a szájkosarat és levette a hámot hogy keressen meg a nyakörve met de sajnos nem találtuk meg úgyhogy mindegy az elveszett mondta gazdi hogy nem baj. Illetve bajnak baj lehet most ez van nem találtam meg nem dőlt össze a világ azt mondta gazdi. rám adta a nyakörv & ami nagy csengő van aztán elindultunk. Gazdira már szóltak hogy hangos a csengő dehát néha rám adja reggel is mert csak úgy hallja hogy hol vagyok de most nem mentem távol tőle de mégis elhagytam a nyakörv & de mindegy azt mondták azt hogy ne bánkódj ak miatta. aztán elindultunk a busz villamos busz útvonalon be is értünk sikeresen délután pedig elmentünk a alacsony villamoshoz azzal elmentünk a jutalmat boltig még jutalmakat is kaptam meg gazdi megvettem ami nekem szükséges aztán pedig a busszal hazajöttünk. gazdi egyébként azt mondja nekem hogy amikor elenged hosszú pórázra reggel egy picit sétálni hajnalban 4.00-kor akkor is rám fogja adni a csengős nyakörv & hogy hallja hogy hol vagyok és nem érdeklik az emberek. egyébként meg csak egy kis macska csengő m van bár hajnalba elég hangosan szól a csöndben
Délután mikor hazaértünk csináltam egy kis rosszaságot nem hallgattam gazdira hogy menjek le a járda közepéről ezért gazdinak be is szóltak hogy úristen meg káromkodtak is hogy a járda közepén nálunk mert közbe gazdi kipakolt a táskáját hogy kereste a pálcát hogy egy kicsit el tudjon engem engedni ezért gazdi egy picit mérges lett és megemelte rám a hangját hogy miért nem tudom megérteni azt hogy háromszor elmondta szépen hogy menjek a lábához de én nem nem tettem és ezért beszóltok gazdinak hogy elfoglaljuk a járdát úgyhogy gazdi egy picit mérges lett talán még itthon is csináltam egy rosszaságot de mán gazdi a sző föl se vette akkor is leszidott de hát mindegy most már pihenek várom a vacsit aztán megyünk le esti sétálni de gazdi bocsánatot kért a szidalmak kért én tőlem mert ilyenkor lelkiismeretfurdalása van. Én meg szoktam neki bocsájtani még nem hozol cuccot meg odabújok és akkor utána elszoktam menni pihenni.Azt mondjak azt hogy biztos jön valami front vagy éppen van nem tudja holnap viszont új kaland vár ránk mert egy olyan épületben megyünk üzemorvoshoz ahol még nem jártunk úgyhogy azt ügyesen meg kell találnunk. Aztán pénteken se megyünk dolgozni és hétfőn se majd legközelebb csak kedden úgyhogy nagyon hosszú hétvégénk lesz majd sokat sétálunk azt mondta gazdi meg kitalálunk programokat ami nekem is jó. De szerintem hosszú séták lesznek

Address

BUDAPEST

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Demike naplója posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Pet Store/pet Service?