Irish Red and White Setter - Connemara Lovehunter Kennel

• Home
  • Irish Red and White Setter - Connemara Lovehunter Kennel

Irish Red and White Setter - Connemara Lovehunter Kennel Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Irish Red and White Setter - Connemara Lovehunter Kennel, Pet breeder, .
(1)

This is the page initially providing information on the available puppies, but later we shall share the life, development and successes of our grown-ups with their forever living families.

Hétvégi sétáink 🐾
04/08/2024

Mai sétánk / Today walk 🐾
07/07/2024

01/07/2024

Nagyon boldog 9. születésnapot kívánunk Rozinak sok szeretettel! Születésnapját a zuglói StarDogs Kávézóban ünnepelte kölykeivel, Dömével és Majával. Kívánunk magunknak még sok-sok évet Rozival szeretetben, békében, sok-sok kalanddal!

Wishing our Rozi a very happy 9th Birthday with lots of love! Her birthday celebration was in StarDogs Café in Zugló together with her puppies of Döme and Maja. Wishing ourselves many more years with Rozi in love, peace and lots of adventure!

Hétvégi sétáink
03/06/2024

Rozi póz 🥰
07/05/2024

28/04/2024

Gyönyörű időben óriási öröm volt a kilenc Connemara tesóból hatot újra együtt látni és önfeledten játszani az 5. születésnapjukon! Külön üdvözlet és ölelés a ma hiányzó Woodynak, Maxnak és Coconak, valamint Paddynek, az apukájuknak. Reméljük őket is mihamarabb láthatjuk! Rozi, Aisha, Döme, Gyömbér Maja, Murphy és Sophie.

In beautiful weather, it was a great pleasure to see six of the nine Connemara puppies back together and playing happily on their 5th birthday! Special greetings and hugs to Woody, Max and Coco, who were absent today, and to Paddy, their daddy. We hope to see them soon! Rozi, Aisha, Döme, Gyömbér Maja, Murphy and Sophie.

27/04/2024
Boldog 5. szülinapot az összes Connemara tesónak! ❤️🥰Happy Birthday to all our Connemara puppies! 5 years have been pass...

Boldog 5. szülinapot az összes Connemara tesónak! ❤️🥰
Happy Birthday to all our Connemara puppies! 5 years have been passed with full of love, joy and happinness! Wishing you all the same great life for the future! 🎂

Reggeli séta
24/04/2024

Hétvégi kirándulásaink.
21/04/2024

Ma délelőtti kirándulás a zöldellő, kora nyári erdőben; Virágos-nyereg, Csúcs-hegy
30/03/2024

Siblings. Together, since the very first moment of their lives. Döme & Maja, nearly 5-year old beauties.
22/03/2024

Reggeli séta 🐶🐶🐶
18/02/2024

Végre igazi téli sétán voltunk a Hármashatárhegyen!  / Finally, we had a great real winter walk in the surroundings of B...
09/12/2023

Végre igazi téli sétán voltunk a Hármashatárhegyen! / Finally, we had a great real winter walk in the surroundings of Budapest!

A csapat!
14/10/2023

Szombaton nagyot kirándultunk a Csobánka - Som-hegy - Dera-szurdok útvonalon, vasárnap pedig lazítottunk a gödi golfpály...
17/09/2023

Szombaton nagyot kirándultunk a Csobánka - Som-hegy - Dera-szurdok útvonalon, vasárnap pedig lazítottunk a gödi golfpályán.

Mummy Rozi and her pups Aisha, Döme, Maja and Murphy.
16/07/2023

Happy 8th Birthday dearest Rozi (Darcy Valiant Hunter)! We love you so much!🥰🎂🥂❤️❤️❤️
01/07/2023

30/06/2023

Egyik kedvenc kirándulóhelyünk a Dera-patak szurdok és a Som-hegyi turistaház Pilisszentkereszt alatt. Kellemes hőmérséklet, szikrázó napsütés, hűsítő víz és friss, buja zöld növényzet. Korán mentünk, miénk volt az egész erdő!

01/05/2023

Tegnap is szép helyen jártunk, felmentünk a Nyugat-Cserhát legmagasabb pontjára, a Naszály-csúcsra. Minden friss zöld, gyönyörű! A legjobb időszak a kirándulásra!

Ma gyönyörű helyen kirándultunk, végigsétáltuk a Spartacus-ösvényt Visegrád és Pilisszentlászló között.
29/04/2023

Best wishes from Woody - ARROW ACE CONNEMARA LOVEHUNTER - to all sisters and brothers 😊
26/04/2023

25/04/2023

Nincs is annál jobb program, mint a Connemara tesókkal és más kutyapajtikkal nagyokat kirándulni! Néhány kép az elmúlt időszak kirándulásairól.

There is no greater joy than walking and hiking with Connemara siblings and other dog friends in the surroundings of Budapest. A pictorial overview of last few months’ hikes.

07/01/2023

Szetter buli tesőkkal, barátokkal.

Mi is jók voltunk, hozzánk is eljött a Mikulás! / We behaved well this year, so Santa visited us!🎅
06/12/2022

01/11/2022

Vasárnap újabb Kéktúra! A Mogyorósbánya – Tardos közötti 22km-es szakaszt tettük meg. Hat vörös-fehér ír szetter (Aisha, Döme, Holly, Maja, Rozi, Szofi) és egy magyar vizsla (Sári) ennek a távnak a többszörösét rohangálták és szaglászták végig. Ahogy az utolsó kép is mutatja, a végére már ők is elfáradtak… Gyönyörű őszi időnk volt, nemsokára folytatjuk!

Mai szuper kirándulásunk a kéktúrán Dorog és Mogyorósbánya között, 16km (embereknek!). Holnap még többen folytatjuk!
29/10/2022

17/10/2022

Vörös-fehér ír szetter találkozón voltunk a hétvégén. Tíz magyarországi vörös-fehér és két vörös ír együtt mindig óriási élmény, nagyon jól éreztük magunkat!

A szokásos csapat, Rozi, Aisha, Maja és Döme a hétvégi kiránduláson.
15/09/2022

Address

Telephone

+36205695102

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Irish Red and White Setter - Connemara Lovehunter Kennel posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

• Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Pet Store/pet Service?