Doggieland

Doggieland ☼ Individuální procházky a výlety se psy do přírody
☼ Dog walking & Dog/Cat Sitting ☼ Inspirace

Letní koupáníčka v horkých dnech ☀️💦🐶🤗.
24/08/2024

08/08/2024

Věděli jste, že kromě pejsků 🐶 a kočiček 🐈 jsme dálkově schopni obstarat i další zvířátka? V rámci dovolených jsme jezdili zlepšovat náladu čindám, a do jiných domovů taky papouškům 🦜 i agamě 🦎.

Věřte tomu, že zvládneme i koně 🐎, kozy 🐐, slepice 🐓 a další hospodárku 💪🏻🥰.

19/07/2024

9/9_Rakouské jezero Attersee uzavřelo naši dobrodružnou cestu 💫. Vysvitlo slunce ☀️, udělali jsme si procházku v Kammer 🐕🐩🚶🏼‍♀️, dali rakouský štrůdl a kávu ☕️ na nábřeží, vychutnali si poslední chvíle v zahraničí.
Poslední večer 🌜, který se kvapem blížil, se stal tím opravdu dokonalým ✨, neboť jsme našli parkovací stání 🅿️ v nejtěsnější blízkosti břehu, jaký jsme si jen mohli přát 🤗.
Poprvé společně 🐾❤️👣 a zároveň naposledy jsme všichni ulehli bok po boku do postýlky 🛏️, otevřeli dveře dokořán 🚐 a s vděkem sledovali západ slunce 🌅. Tato chvíle plná klidu, pohody a lásky se stala naprosto nezapomenutelným okamžikem a tím nejdokonalejším závěrem🥰. Když nastala tma, dveře Campervanu zůstaly pootevřené a my tak mohli plnohodnotně usnout 😴 za poslechu šplíchajícího jezera 🌊.
Ráno, když nás vzbudilo sluníčko, pejsci 🐶 se vyvenčili, dali si snídani😋, naposledy jsem se s hrníčkem černého čaje, medem a citrónem 🍋, zadívala do křišťálových vln, s pokorou poděkovala🙏🏻, a vydali jsme se zpět do naši rodné země, do České republiky, domů 🇨🇿.

Kdyby na to náhodou někdo zapomněl, nemeškejte, JDĚTE 👋🏻! Svět je plný barev 🌍!

M+W+D, 5/2024 ❤️🐾🍀

16/07/2024

8/9_Poslední den v Itálii jsme se přesunuli do Jižního Tyrolska a navštívili hrad Trauttmansdorff 🏰 s dech beroucí a precizně vyšperkovanou zahradou 🌷. Tady pejsci bohužel nejsou vítáni, počkali tedy v Campervanu 🚐. Nicméně prohlídka hradu, který milovala princezna Sissi 👸, a který vás interaktivně protáhne dějinami až do dnešních dnů a jeho naprosto dokonalá zahrada 🌳 s nejrůznějšími atrakcemi, včetně výhledů, botaniky, voliéry s papoušky 🦜, minizoo 🐐, zahradou lásky❤️, jezírkem a mnoho dalšího, rozhodně stojí za návštěvu.

Posléze jsme skrze Alpské pohoří 🏔️ překročili hranice a zabydleli se u jezera Achensee v Rakousku 🇦🇹. Toto jezero 🌊bylo podle mého názoru nejkrásnější 🤩 ze všech čtyřech, které jsme v AT navštívili. Bohužel pršelo 🌧️, ale ani tak svou jedinečnost a přítomné kouzlo nezapřelo 🤗.

08/07/2024

7/9_Další část jsme prožili v Miláně 🏛️ . Domeček na kolečkách jsme nechali v těsné blízkosti centra a udělali si procházku 🐕🐩🚶🏼‍♀️od Vítězného oblouku až po Milánský dóm - Katedrálu Narození Panny Marie.
Ráno ☀️, když jsem se šla protáhnout s pejsky ven 🌳, pomyslela jsem si: “Kdo by to byl kdy řekl, že si tak jednou budu venčit psy v parku, v Itálii, právě u Arco della Pace.” 🥰

06/07/2024

6/9_Z východního pobřeží jsme se přesunuli na opačnou ↩️ stranu Itálie, do Toskánska ☺️. Konkrétně do města Pisa, kde jak název napovídá, ano, je tam TA věž. TA jediná originální Šikmá věž 🤩 v Pise 👆🏻. Ještě než jsme spatřili dnes již převážně turistickou atrakci, navštívili jsme blízkou botanickou zahradu 🪴Orto e Museo Botanico 🪷, kterou jsme si mohli projít pospolu s pejsky 🐕. Na večer jsme se krátce přesunuli na západní pobřeží, kde jsme chtěli chytit opravdový západ ☀️🌊 slunce za mořem. No, chytli jsme až pár posledních sekund, ale i tak to mělo kouzlo🌙.

04/07/2024

Pure Happiness 🐾🩵💜❤️💛💙🐾

03/07/2024

5/9_Další den jsme se přesunuli do regionu Emilia-Romagna 🥰, konkrétně do města Ravenna v Itálii, kde jsme navštívili významnou stavbu s neuvěřitelnými mozaikami🪄, nesoucí název Basilica di San Vitale 🕌. Tady pejsci bohužel nesměli, počkali tedy v domečku na kolečkách 🚐 a za odměnu…. No co jiného než naprosto dokonalý západ slunce 🌅 na pobřeží v malé dědince Lido di Dante💜❤️💙. Tak tento společně strávený čas byl opravdu nezapomenutelný 🤩 !

28/06/2024

4/9_Vše, co se odehrálo od chvíle, kdy jsme společně s pejsky dováděli na pobřeží Jaderského moře 🏝️, bylo neuvěřitelným nadstandardem 🌟.
Stáli jsme společně 🐾❤️👣 na místech, o kterých bych si sotva mohla myslet, že je uvidím já sama. A přesto jsme se pospolu ocitli v samotných, neuvěřitelných a historicky významných, Benátkách 🤩. Místo, kde neexistují silnice a auta. Místo plné umění, mostů, vodních kanálů, lodiček, romantiky a vína 🍷.
Bohužel místy pršelo, a tak jsem koupila asi ten nejdražší deštník☔️ na světě v “pasti na turisty”, nicméně o kousek dále se mi podařily koupit také nádherné pohledy😎, které jsem večer vypsala a odeslala přímo z Venezie 📨. Paradoxně je většina z nich, i po více jak měsíci, stále na cestě 💁🏼‍♀️😆.

25/06/2024

3/9_Třetí den jsme projeli menší část Alp ⛰️, překročili hranice s Itálii 🇮🇹 a zamířili rovnou na pobřeží. Přímou čarou splnit si sen 🤩. Cílová destinace bylo město Bibione a zdejší psí pláž 🏖️. O pár hodin později jsme již stáli, jak se říká Side by Side 🥰, na písečné pláži a v našem zorném úhlu se otevřelo moře 🌊. Boty dolů, a i přes trochu deštivé počasí, hurá dovádět se psy do mořských vln.
Pejsci 🐶 si moře okamžitě zamilovali a pohled na ně, jak se radostně hašteří, je nezapomenutelný 🤗. Je to přesně takový ten okamžik, který se vám zaryje pod kůži a do paměti na vždy tak živý, jakoby se stal před pár sekundami ❤️. Cítíte vděk a jste naplněni štěstím 🍀 🐾.
Na večer jsme zamířili do campu poblíž Benátek 🍝🍷, který jsme si vybrali jako zázemí na následují dva dny.

20/06/2024

2/9_Druhý den a druhou zastávkou pro nás bylo jezero Wörthersee 🏝️ v Klagenfurt, Rakousko; procházka po zdejší promenádě k zámku ⛪️ Maria Loretto, psí 🐕 pláž a park Europapark 🪷.

16/06/2024

1/9_🌅 Naší obrovsky zážitkovou dovolenou byl Road Trip dlouhý přes 3 tisíce km napříč Rakouskem a Itálii. Byla to jedna z nejvýznamějším položek na Bucket Listu s názvem “Zažít se psy moře”. Našim zázemím byl Campervan od úžasných . Ráda bych komukoliv, kdo bude chtít, předala všechny zkušenosti a pocity, které jsme zažili, ovšem a bohužel (možná bohudík), nejdou přenést, musí se ZAŽÍT.

🌸 Nicméně pro inspiraci každému, kdo je odvážný si plnit sny, vyjde článek, který se bude snažit celou naši cestu, co nejlépe popsat. Dát inspiraci a tipy ověřené na vlastní kůži.

🍀 Pro všechny, kteří váhají, nemeškejte a jděte! Protože až budou dohořívat svíce, ať už vašich chlupáčů nebo vás samotných, nebudete rozhodně litovat! Z romantické Ravenny v Itálii jsme si dovezli srdíčkový citát, který jistě osloví, ne jednoho milovníka psů: “🐾Non parla la mia lingua ma comprede il mio cuore ❤️.”

✨ A toto už jsou naše první okamžiky; kouzelný večer, noc a ráno, strávené u Neziderského jezera v Rakousku.

09/06/2024

Mezi přípravou na dovolenou a dovolenou samotnou 🏖️ jsme stihli ještě dohlédnout na naše známé Micky Stálice 🐈 , zatímco pro změnu jejich panička dovolenkovala 🤭.

05/06/2024

Poslední den jsme si řekli, že si dáme před odjezdem malou procházku 🫠. Zvolili jsme trasu na Kočičí hrad 🐈, která vede z domovského parkoviště, na kterém jsme strávili i druhou noc 🌚. Začátek je stejný, jako bychom šli do skalního města Ostaš, ovšem velmi brzy jsme byli v dosti obdobném terénu ⛰️ plného skalních útvaru, prolézaček 🫨 a bylo jasné, že opravdu nebudeme za dvacet minut zpět 🤦🏼‍♀️. V předchozích dnech jsme naštěstí získali dosti zkušeností 💪🏻, abychom terén zvládli. Nicméně musím znovu podotknout, aby každý kdo má ušáka 🐶, dobře zvážil své i jeho možnosti ⁉️. Zážitek je to bezdebat 💥 a Kočičí hrad je opravdu magické ⭐️ místo, které stojí za návštěvu 🥰. Máme tady u nás v Česku opravdu nádhera místa 🤗!

31/05/2024

Druhý den našeho dubnového výletu 🚐, na který jsme chytli prima aprílové počasí a teploty v noci klesaly pod pod mrazu 🥶, jsme strávili v dechberoucích 😲Adršpašských skalách 🏞️. Neskutečné areál, který když jsem viděla jako malé dítě, tak jsem nedokázala ještě dostatečně ocenit 🤩. Domnívám se, že takové místo, by jednou měl vidět každý člověk.
Ovšem pozor❗️- pro pejsky to moc není 🤔. Terén je náročný. Prudké schody, úzké prostory, složitý skalní terén. Chce to odvahu 🤗, soustředěnost🫨, důvěru ❤️ a hlavně psíkovu dobrou tělesnou koordinaci👌🏻. Metoda “pokus omyl”, kterou používá náš dobík se zde moc nevyplácí. Naopak borderák, který má všechno dobře propočítané si byl jistý v kramflecích 😎. Takže my to zvládli💪🏻, ale známe spoustu pejsků, kteří by pravděpodobně zůstali na startu 🤦🏼‍♀️. Nicméně, výlet to byl úžasný a nezapomenutelný 🍀🐾🥰.

28/05/2024

Na konci dubna jsme si dali jeden třídenní Last minute výlet na Broumovsko ⛰️, kam jsme vyrazili “haciendou na kolečkách” - Campervanem 🚐 (obytnou dodávkou). Byl nejvyšší čas ⏱️ vyzkoušet tento způsob objevování světa 🌍, jelikož v květnu nás čekalo něco mnohem, mnohem většího💫! O tom ovšem později…
První den, respektive večer🌛, jsme strávili ve Skalním městě Ostaš😍. Díky podvečeru jsme zde byli úplně sami a mohli si tak dostatečně vychutnat kouzlo a sílu skalních monumentů🧟. Bludiště, které je pro návštěvníky chytře vedené, je pro psy 🦮 náročným terénem a psíka, kterému nemůžete pomoci, zvednout jej, či není na náročné terény zvyklý, je lepší zde raději nebrat. My to nakonec zvládli 💪🏻🐾, ale zapotili jsme se 😮‍💨. Procházka je zde ovšem opravdu kouzelná 😌.
Noc jsme strávili na zdejším klidném parkovišti a ráno vyrazili strávit den na místo, kde jsem dobrých 20 let nebyla …. 🤗😮🤭

Každý majitel dobré káry 🚙 a zároveň milovník psů 🐩jistě ví, jaký nápor takové psí auto musí zvládnout 😱.Naše “doggiekár...
01/05/2024

Naše “doggiekára” 😍 je vytížena dennodenně několikrát a i přestože jezdí hafani ve svých boxech, které jsou po každém užití vyčištěny, tak prach 🌪️, chlupy 🐕 a špína 🌧️ všeho druhu, jsou naprostou součástí našeho života.
Známe ovšem úžasné pány 🙋🏼‍♂️ , kteří se umí postarat o každý kousek autíčka 🛞 a dopřejí mu tu nejlepší péči ✨!
Navíc fungují podobně jako my💪🏻: Pro všeho mazlíka 🚘 si mohou přijet, a zatímco vy spočíváte ☕️🍰, oni věnuji maximální a láskyplnou pozornost právě jemu. Vrátí vám jej naprosto spokojeného, jako z lázní 👌🏻! Až teda na to, že oni vrací klienta fungl čistého. My ty vaše ušáky 🐶 už tak čisté bohužel nevracíme 😂🤦🏼‍♀️😎.

Dubnový ultra rychlý výlet na Kotař 🤗🐾☀️👣🌿🐾🐐!
25/04/2024

A copak že se to u nás děje za poslední dobu ⏱️ kromě užívání si jarní 🌷přírody? Tak třeba jsme byli s Wyattkem na super...
18/04/2024

Tak třeba jsme byli s Wyattkem na supervizi 🙋🏼‍♀️ Dornovy metody pro psy 🐕 v Brně ☀️, navštívili jsme šíleně přelidněné Fauna trhy Ostrava 💪🏻, na kterých jsme ale ovšem objevili úžasný 😋, pořídili dokonalé, ručně pletené, fleecové přetahovadla 🪢 a do třetice nesmí chybět první přírodní sklizeň 🐝 v podobě homemade pampeliškových medů 🌼!

PS: Kdyby někdo věděl, která to úžasná paní byla na Fauna trzích s přetahovadly a jinými šitými pejskařskými věcičkami, budeme rádi za tip. Zapomněli jsme si vzít vizitku 🤦🏼‍♀️.

Odlehčovací kúra v Jeseníkách 👌🏻🤗🐶🌲❤️.Jeseník 😶‍🌫️ - Priessnitz a jeho kolonáda kolem Kopy, Slunný Dvůr, Křížových vrchR...
16/03/2024

Odlehčovací kúra v Jeseníkách 👌🏻🤗🐶🌲❤️.

Rejvíz 🌲 - Stezka k Mechovému jezírku, rašeliniště, Kazatelny a Bublavý pramen

Česká Ves 🗼- Čertovy kameny, Zlatý Chlum 891 m n.m. a zdejší stejnojmenná rozhledna.

A na závěr procházka Červenohorským sedlem 🏔️.

Úžasné poznávat nové místa s tak dokonalými parťáky. Wyattek s Donnienkem byli naprosto úžasní 😍🐾❤️🐾😍!

Olalalaaaaa😍!Hledáte někoho 🙋🏼‍♀️, kdo zajde na procházku s vašim pejskem 🐩 v době, kdy vy zrovna nemůžete? Někoho kdo j...
05/03/2024

Olalalaaaaa😍!

Hledáte někoho 🙋🏼‍♀️, kdo zajde na procházku s vašim pejskem 🐩 v době, kdy vy zrovna nemůžete? Někoho kdo jej zaměstná třeba i na půl den pořádným dobrodružstvím v Beskydech ⛰️?
Stačí nás jen kontaktovat ☎️ a domluvit si termín📋! Pro psíka si přijedeme 🚖 a vezmeme jej na výlet! Startujeme z Ostravy 💪🏻.

📌w: www.doggieland.cz
📌e: [email protected]

Tak pojďme na to!

🍀☀️🌸🐾🌳❤️

Pamatujete na lednové mrazy? ❄️ Přes den na pohodu -15°C? 🥶 Ano? Tak přesně v těchto nejvíce mrazivých dnech jsme si nec...
17/02/2024

Pamatujete na lednové mrazy? ❄️ Přes den na pohodu -15°C? 🥶 Ano?
Tak přesně v těchto nejvíce mrazivých dnech jsme si nechali udělat profi fotky ušáků 🐾😍🐾! Výsledek rozhodně stojí za to a my máme luxusní památku, která nás všechny ráda přežije 💪🏻.
Do drsných 😵‍💫 zimních podmínek s námi šel odvážný a skvělý fotograf Richard Lapiš - fotograf Ostrava a my mu moooc děkujeme za báječný přístup a práci! 👌🏻🐩

Pro některé pejsky 🐩 je toto snížkové ❄️ a mrazivé počasíčko tou nejlepší roční dobou 🧐 ❤️💪🏻🤷🏻‍♀️🥶.
12/01/2024

„Budoucnost patří těm, kdo věří svým krásným snům.“Eleanor Roosevelt 🌸Děkujeme všem klientům za projevenou přízeň a důvě...
31/12/2023

„Budoucnost patří těm, kdo věří svým krásným snům.“
Eleanor Roosevelt 🌸

Děkujeme všem klientům za projevenou přízeň a důvěru, které si upřímně vážíme. Dále přejeme všem čtyřtlapkovým chlupatcům a jejich spřáteleným dvounožcům vše nádherné do dalšího roku! Hlavně zdraví a pozitivní mysl! 🍀

Přátelé, nezapomeňte si plnit sny, nebo si nechat plnit sny, přitom myslete, prosím, na ty kouzelné oči vašich psů, které tady byly, jsou a budou vždy jen pro vás, pokud jim budete s láskou otevřeni. 🐾

Pour féliciter 2024
Michaela & Wyatt & Donnie ❤️

Vzpomínka na podzimní 🍂objevování nových míst 🐾❤️🐾.Part II.: Mikulov - Svatý kopeček 🍷, Zatopený lom Janičův vrch 🏝️, Ve...
26/12/2023

Vzpomínka na podzimní 🍂objevování nových míst 🐾❤️🐾.
Part II.: Mikulov - Svatý kopeček 🍷, Zatopený lom Janičův vrch 🏝️, Velké Pavlovice - Rozhledna Slunečná 🍇.
S pejskama jsme si výlety po okolí užili a už se mooc těšíme na příště 🍀🐕🐩🥰.

Vzpomínka na podzimní 🍁objevování nových míst 🐶❤️🐶.Part I.: Velké Pavlovice - Opilý Sklep 🍷, Starovičky - Lavandia 💜, Le...
23/12/2023

Vzpomínka na podzimní 🍁objevování nových míst 🐶❤️🐶.
Part I.: Velké Pavlovice - Opilý Sklep 🍷, Starovičky - Lavandia 💜, Ledvice - Lednicko-valtický areál 🌳🕌🌲.
Bylo tam taaaak krásně 🐾🤗🐾!

Aby se o nás vědělo 😌 ! A brzy se o nás bude vědět ještě více! 😇🐶🤗 !
08/12/2023

28/11/2023

Protože moc rádi podporujeme snaživce💪🏻, kteří se snaží živit tím, co je baví🍀, nechali jsme si ušít skvělé zimní potahy na pelíšky 🐶 z mikroplyše od Alena Fabšíková - AlTera a také máme nové, úžasně praktické, a designové psí známky z odolné pryskyřice od Makahe 🌸!
(Pozn. Iniciály, barvy, vzory a zdobení dle přání zákazníka)
PS: To by jeden netušil, co vše jde z pryskyřice vyrobit 😲🤔🤗.

Objevování nových krajin a nádherný Přírodní park Chřiby 🍀🐶❤️🌿☀️🐾🍄🌳!
17/08/2023

Kočenky? Kocurky? Čindy? Micky? 🐈 Mourky? Mikeše? Lízy? 😼Ano! Taky umíme 💪🏻 a taky hlídáme 🥰 ! Na kočičky dohlížíme dálk...
13/06/2023

Kočenky? Kocurky? Čindy? Micky? 🐈 Mourky? Mikeše? Lízy? 😼
Ano! Taky umíme 💪🏻 a taky hlídáme 🥰 ! Na kočičky dohlížíme dálkově u vás doma, aby dámám a pánům zůstal zachován jejich maximální komfort, zatímco jejich majitelé pilně odpočívají na dovolené ☀️🛫🏝️.

Adresa

Ostrava
70030

Internetová stránka

Upozornění

Buďte informováni jako první, zašleme vám e-mail, když Doggieland zveřejní novinky a akce. Vaše emailová adresa nebude použita pro žádný jiný účel a kdykoliv se můžete odhlásit.