AEiG Montgrí

AEiG Montgrí L'AEiG Montgrí és membre de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya. Eduquem a infants i joves a través del mètode escolta. www.escoltesiguies.cat

Eduquem a infants i joves a través del mètode escolta i guia per deixar el món millor de com l'hem trobat.

[CiLL’s] Un dia plujós (que ja va bé) on hem aprofitat per aprendre a fer la motxilla per a marxar de campaments!! 🧡
11/02/2024

30/01/2024

[PiC's] El dissabte els Pics vam començar el nostre projecte! Vam aprofitar per fer una capa de blanc a les diferents zones del cau per després poder pintar. Ens ho vam passar genial!! ⚜️❤️

27/01/2024

[CILLS] Avui hem rebut la visita del chef Palermo! Ens ha ensenyat a fer pizzes artesanes. Hem fet una ruta de jocs per tot el poble i hem acabat el cau amb uns postres compartits. 🧡⭐️🍕🗝️🦫

20/01/2024

[CILLS] Avui hem pujat a la creu! Hem trobat un mapa que ens ha guiat fins allà i hem trobat la clau de la porta! Hem caminat com uns campions i unes campiones! ⭐️🧡⭐️🧡⭐️🧡

18/11/2023

[CiLL’s] Avui hem fet cau dial! En Lluís ens ha ensenyat el seu taller on hi té peixos dissecats i material de pesca tradiconal i ens ha explicat com va crear els gegants de l’Estartit i qui són, per treballar una mica més el nostre projecte. Després hem jugat a la platja!!
Fins la pròxima⚜️🧡⚜️

05/11/2023

[LliD’s] Holaa! Ahir els Llops i Daines vam tenir cau i vam fer el dia de l’amic! Vam poder portar amics nostres i vam fer una gimncana per Torroella per poder apendre coses del cau. Després vam fer un pica-pica amb els pares i va ser molt xuloo.
⚜️💛⚜️💛⚜️💛⚜️

04/11/2023

[CiLL’s] Avui hem fet cau a GUALTAAA! Hem pujat a la Font Pascuala a veure unes super vistes tot recollint brossa i després hem baixat al poble a començar a parlar del projecte!!! 🧡🧡🧡🧡⚜️⚜️⚜️🦫🦫🦫

22/10/2023

[PiC's] Ahir els Pic's vam anar a l'Escala! Vam fer un scape xulissím, després vam parlar de què ens agradaria fer durant el curs i vam tornar a peu a Torroella! ❤️❤️

[RiNG’s] Ahir els Ràngers i Noies Guia vam quedar a la Bisbal per fer una gimcana fotogràfica mooolt xuli. També vam continuar preparant les cançons que cantarem d’aquí a molt poc a la Gala 1 del RingOT!
Ens ho vam passar genial jugant, cantant, ballant i fent fotos! ✨💙

[TRUC] Avui les súper mega xulas de TRUC ens hem vist i hem fet molta feina 🍀⚜️🫶🏼
13/10/2023

[Agrupament] Hem celebrat la festa del pas! Ha sigut un dia xulissim, ple d’emocions i felicitat a tope. Volem donar les...
01/10/2023

[Agrupament]
Hem celebrat la festa del pas! Ha sigut un dia xulissim, ple d’emocions i felicitat a tope. Volem donar les gràcies a totes les famílies que han vingut, als infants i joves i als i les caps que sou genials!
Ens veiem aviat! 🤍💙🖤

[AGRUPA] Hem fet la reunió de famílies! Moltes gràcies a tothom que ha vingut, tenim moltes ganes de començar el curs 🤍🖤...
22/09/2023

[AGRUPA] Hem fet la reunió de famílies! Moltes gràcies a tothom que ha vingut, tenim moltes ganes de començar el curs 🤍🖤💙

Holaaa! 🌞 Tenim les preinscripcions de les famílies noves obertes! Teniu el link a la biografia 💙🖤🤍
08/08/2023

17/07/2023

Us deixem algunes fotos més de campaments 🏕️🫶🏼🤍🖤💙💛❤️🧡💚 Aviat tindrem el vídeo. Merci a tothom que va venir, ha estat xulísssim! Curt però intens 🌞

[CAMPAMENTS] Primer dia súuuuuuuuper superat!!! Estem genial, s’està súper bé 🫶🏼🏕️🌞
15/07/2023

04/06/2023

[CiLl's i LliD's] Epss! Aquest cap de setmana hem@tingut cau!! El matí del dissabte el vam dedicar al projecte que està gairabé enllestit i a la tarda vam anar a veure l'exposició que van fer els PiC's del nostre agrupament!!

[PiC's] Aquest cap de setmana hem exposat el nostre projecte a l'espai jove.Era una exposició sobre el col·lectiu LGTBIQ...

[PiC's] Aquest cap de setmana hem exposat el nostre projecte a l'espai jove.
Era una exposició sobre el col·lectiu LGTBIQ+ a l'Espai Jove
Moltes gràcies a tots els que heu vingut!!

10/05/2023

Holaa! Els RiNG's ja tenim llest el nostre projecte, hem preparat una gimcana benèfica per Torroella i els diners que en treiem aniran destinats a una associació que participa en la cura del càncer infantil.
La gimcana serà dissabte 20 de maig a Torroella de Montgrí.
T'hi apuntes?

Us deixem el link per fer les inscripcions a les històries.

Aviat anunciarem els patrocinadors que participen en el premi de l'equip guanyador!

Sempre a punt!

06/05/2023

[CiLl's i LliD's] Avui hem tingut cau!!! Ens han vingut a fer una xerrada i hem fet una gimcana sobre la història de l'escoltisme!!

[RiNG’s] Holaaa! Avui cau dial de projecte! Hem deixat quasi tot enllestit per tenir-ho tot preparat pel gran dia! Aviat tindreu notícies :) A més a més hem preparat l’equipació de la Ringadaaaaa 💙💙💙 fins aviat!

24/04/2023

[PiCs + RiNGs] Ahir va ser Sant Jordi i ho vam celebrar fent una parada a la Plaça de la Vila on ambdues unitats vam fer extrajobs per a poder finançar els nostres projectes. Gràcies a tothom que va venir 🌹💙🖤🤍

06/04/2023

[RiNG’s] Us deixem algunes fotos dels campaments de setmana santa de RiNG’s!!! Van ser xuliiiisssims :) D’aquí uns dies prepararem un video resum on podreu veure la súuuuper ruta que vam fer 💙💙💙💙 Amb moltes ganes del tercer trimestre!

05/04/2023

[PiC's] i [TRUC] Campaments de Setmana Santa superats! Els nostres pic's es van proposar fer una cosa diferent i hem anat a la MURGA a Lleida!! És un projecte social pel dret a un habitatge digne. Ens ho hem passat molt bé, ens hem adonat de les condicions amb les que viuen algunes persones i hem conegut a altres agrupaments que participaven el projecte.
Uns dies magnífics i amb moltes ganes pel tercer trimestree!

[PiC's] [TRUC's] Avui ha sigut un dia moooolt productiu.Hem començat el dia amb molta energia a  Hem rebut la visita de ...
25/02/2023

[PiC's] [TRUC's] Avui ha sigut un dia moooolt productiu.
Hem començat el dia amb molta energia a
Hem rebut la visita de i hem estat treballant el projecte amb casos reals i amb inquietuds que tenien els infants.
No podia faltar treballar LA MURGA (el nostre destí de setmana santa)
Hem estat acabant de polir el projecte i ens ha vingut a visitar i hem acabat d'acotar del tot el projecte
Ens acabara sortint un projecte espectacular (us anirem informant)

28/01/2023

[CiLl's] i [LliD's] Epss! Avui els Castors i Llúdrigues i els Llops i Daines hem tingut cau!! Hem començat a posar fil a l'agulla al projecte, mireu quins dissenys de cases d'ocells més xulos hem fet! El proper cau més i millor!!

18/12/2022

[CiLl's] i [LliD's] Eppss! Aquest cap de setmana hem fet l'últim cau del trimestre! Per fi hem triat projecte (ja us anirem informant ☺️) i hem treballat la llum de la pau✨! Ens veiem al gener!!

07/12/2022

[PiCs] [TRUCs] El número guanyador de la panera de la fira de Sant Andreu ha sigut el 04566 i ja tenim guanyadors! Moltes gràcies a tothom que ha participat i a tots els establiments i botigues que ens han ajudat!!

06/12/2022

[PiCs] [TRUC's] El dissabte passat els pioners i caravel·les i els TRUCs vam anar a Girona a passar el dia. Vam fer un scape room amb i després vam parlar del peojecte i dels canpaments de setmana santa!

[PiC's] [TRUC's] Estarem a la fira de Sant Andreu!! També farem el sorteig d'una panera de productes locals i altres.Us ...
19/11/2022

Horario de Apertura

15:00 - 19:00

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando AEiG Montgrí publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.