Da-fincsi Kft

Da-fincsi Kft Tenyésztőknek, üzleteknek, kiskereskedőknek és hobbi állattartóknak mintegy 300 fajta eleség Részletesebben tud rólunk és a termékeinkről olvasni a honlapunkon.
(25)

Cégünk 2010-ben alakult családi vállalkozásként. 1999 óta foglalkozunk papagájok tartásával ez inspirált bennünket. Több méltán elismert márkának vagyunk a magyarországi hivatalos viszonteladói. Mint például Nekton, Quiko, Kaytee, Zupreem, Witte Molen, Ornitalia, All-pet. Saját készítésű termékeink forgalmazása és gyártása a fő tevékenység. Gyártásunk során szigorúan bevizsgált és ellenőrzött össz

etevőkből dolgozunk. www.dafincsi.hu

Párhuzamosan a fő tevékenységi körrel fenyőfa értékesítéssel is foglalkozunk karácsonyra. Kis és nagykereskedelem egyaránt. Kizárólag frissen vágott és 1.osztályú fák találhatóak meg nálunk.

Véget ért a VIII. SEKTOR WINNER Bojlisverseny a Vadkan tavon!Időjárást tekintve, kaptunk hideget és meleget is a napokba...
24/04/2024

Véget ért a VIII. SEKTOR WINNER Bojlisverseny a Vadkan tavon!

Időjárást tekintve, kaptunk hideget és meleget is a napokban, küzdöttünk az elemekkel és a halakkal is. Az utolsó pillanatokban sajnos lecsúsztunk a második helyre, viszont a legnagyobb halat (18.92 kg) sikerült megfognunk a C szektorban!

Gratulálunk minden csapatnak, akik végigcsinálták ezt a versenyt és a helyezetteknek is!

Gyors kávé és már indulunk is Szlovákiába az Albár tóra, ahol top 5 halas versenyen mérettetjük meg magunkat vasárnapig❗️😉

Holnap jövünk egy összefoglaló videóval is...

Köszönjük a szurkolást és bíztatást mindenkitől! 🤞🙏😉

ILLUSIVE PRODUCT

14/04/2024

Széles választékkal várunk minket kedves érdeklődőt és vásárlót! Dá-Fincsi csapat

11/04/2024

Begining!💪

26/03/2024

Kedves MINDENKI!!🤩 FIGYELEM!

Csúcs takarmány ismét a Dá-Fincsitől!💪🕊

🌽 Black corn 🌽💪👏

️Versenytakarmány Galambászoknak!

Bővebb információ a videóban valamint a holnapi naptól a www.dafincsi.hu weboldalàn!!!😊

Kedves Vásárlóink, Szimpatizánsaink! Ezzel a képpel kívánunk csodás napot a Hölgyeknek! 🌹Dá-Fincsi “férfi stáb”
08/03/2024

Kedves Vásárlóink, Szimpatizánsaink!

Ezzel a képpel kívánunk csodás napot a Hölgyeknek! 🌹

Dá-Fincsi “férfi stáb”

Sziasztok kedves Dá-Fincsi Követők, Vásárlók! Vasárnap óta több mindenkihez eljutott a hír, hogy a hétvégén elmarad a mo...
05/03/2024

Sziasztok kedves Dá-Fincsi Követők, Vásárlók!

Vasárnap óta több mindenkihez eljutott a hír, hogy a hétvégén elmarad a monori börze, viszont többetekhez meg még nem. Az általunk meghirdetett kedvezmények természetesen, így az áprilisi börzén lesznek aktuálisak! 😊Reméljük ott sokatokkal fogunk találkozni, viszont addig még többször fogunk jelentkezni hírekkel, aktualitásokkal! Figyeljetek minket😉

Szép napot!
Dá-Fincsi csapat

Mai nappal egy teljes kamion tigrismogyoró érkezett! Részleteket, kiszereléseket a webshopan találtok!:)További szép nap...
04/03/2024

További szép napot!
Dá-Fincsi csapat

A tigrismogyoró, vagy más nevén földi mandula, nagyon elterjedt az elmúlt években a ponty illetve az amur horgászok körében. Népszerűsége többrétű.

28/02/2024

2024 első monori kisállatbörze és vásár!💪🙏🐓🐣🐤🐔🦃🐹🐰🐇🦜🦜🦜
Fontons infók!😊😉

22/01/2024

Tolltépés Stop!

❗️Szeretnél a munkatársunk lenni? Most itt a lehetőség🤩❗️Több, mint 14 éve működő ikrényi telephelyünkre keressük gyártá...
16/01/2024

❗️Szeretnél a munkatársunk lenni? Most itt a lehetőség🤩❗️

Több, mint 14 éve működő ikrényi telephelyünkre keressük gyártás munkakörbe

-anyagmozgatás

Elvárások:

-pontos, precíz munkavégzés
-előny gépi anyagmozgatás (targonca vizsga)
-B kategóriás jogosítvány

📧Jelentkezéseket a [email protected] címen várjuk, személyesen 9141 Ikrény, Vasútsor u. 21.
☎️ 06707709788

24/12/2023

🎄Boldog Karácsonyt!🎄

15/12/2023

Vitamin pelletekkel kapcsolatos információk, változások!

Kedves Partnereink, Vásárlóink!Pár fontos információt szeretnénk veletek megosztani az ünnepi időszakkal kapcsolatban.🎄 ...
01/12/2023

Kedves Partnereink, Vásárlóink!

A téli leállásunk 2023.12.20-2024.01.07 között lesz.

Kezdés: 2024.01.08.

Webshop:
A webshop 2023.12.21-től áll le, ami azt jelenti, hogy a 2023.12.20-ig beérkező rendeléseket tudjuk feldolgozni és teljesíteni. Azzal számolni kell, hogy az utolsó napokban nem biztos, hogy kiér a csomag, mivel a futárszolgálatoknál ilyenkor karácsonyi őrület van.
2024.01.08-tól kezdjük a leállás alatti rendeléseket feldolgozni beérkezési sorrendben, így a megszokotthoz képest pár napos csúszás várható!

Telephelyi átvétel:
A telephely is teljes egészében zárva lesz 2023.12.21-2024.01.07 között. Előtte és utána van lehetőség jönni, viszont mindenképp érdemes előtte telefonon egyeztetni!

Gondoskodjunk időben kedvenceinkről!🙂

Bármilyen további kérdés esetén keressetek minket bizalommal!
A megosztásokat előre is köszönjük!

Kellemes készülődést kívánunk az ünnepekre!

30/10/2023

Új partneri kapcsolat, új termékek 🙂

02/10/2023

Hírek, változások a Dá-Fincsi háza táján!

Teljes kamion Dá-Fincsi papagáj és galambeleség! Legjobb választas kedvenceid számára😉Ismét köszönjük a bizalmat! Tovább...
07/08/2023

Teljes kamion Dá-Fincsi papagáj és galambeleség!

Legjobb választas kedvenceid számára😉

Ismét köszönjük a bizalmat!

További szép napot mindenkinek!
Dá-Fincsi csapat

u.i: Reméljük hétvégén sokatokkal találkozunk a monori börzén😉 Az előrejelzések szerint a jó idő is megérkezik☀️😎

Kedves Partnereink, Vásárlóink!Már sokan hallottatok róla, hogy augusztusban lesz egy 2 hetes leállásunk.Ezzel kapcsolat...
13/07/2023

Kedves Partnereink, Vásárlóink!

Már sokan hallottatok róla, hogy augusztusban lesz egy 2 hetes leállásunk.
Ezzel kapcsolatban megosztunk veletek pár információt.

Webshop:
A webshop 2023.08.10-től áll le, ami azt jelenti, hogy a 2023.08.09-ig beérkező rendeléseket tudjuk feldolgozni és teljesíteni.
2023.08.28-tól kezdjük a leállás alatti rendeléseket feldolgozni beérkezési sorrendben, így a megszokotthoz képest pár napos csúszás várható!

Telephelyi átvétel:
A telephely is teljes egészében zárva lesz 08.12-28 között. Előtte és utána van lehetőség jönni, viszont mindenképp érdemes előtte telefonon egyeztetni!

Monoron természetesen ott leszünk 08.13-án!

Gondoskodjunk időben kedvenceinkről!

Bármilyen további kérdés esetén keressetek minket bizalommal! A megosztásokat előre is köszönjük!

Mindenkinek kitartást a nagy hőségben!

03/07/2023

Árcsökkenéssel és leállással kapcsolatos információk!

Kedves Vásárlóink, Viszonteladóink, Követőink, Szimpatizánsaink és kedves Mindenki!Régóta tartozom már nektek a következ...
25/05/2023

Régóta tartozom már nektek a következő jó néhány gondolattal. A Dá-Fincsit, mint vállalkozást azt gondolom már nem kell külön bemutatnom hiszen mindenki tudja, hogy mivel foglalkozunk, mit gyártunk és képviselünk. Viszont van még egy olyan terület, ami szorosan összefügg a madáreleségek forgalmazásával, gyártásával és történetesen ez a "valami" már kisgyermek korom óta a hobbimmá, a szenvedélyemmé vált és ez nem más, mint a pontyhorgászat később a bojlizás és a versenyek. Aki bármilyen formában belelát ebbe a milliőbe az tudja, hogy ha sikeres szeretnél lenni ezen a területen is, akkor elengedhetetlen a csapatmunka és a csapatban történő gondolkodás. Egy erős versenycsapat összeállítása rengeteg türelem és idő, de ami megelőzi még ezt is az a csalik, alapanyagok és egy brand, amit te képviselsz, amiben hiszel és amit te hozol létre és alkotsz meg. Rengetegen kerestetek az elmúlt években, hogy vásárolnátok a saját csalijaimból, de kapacitás hiányában sajnos nem tudtam kielégíteni ezeket a kéréseket. Az élet úgy hozta és véletlenek nincsenek, hogy a közvetlen környezetemben egy baráti kapcsolatból egyre komolyabb és merészebb elképzelések, álmok és aztán közös nevezők születtek. Történetesen a rengeteg ebéd és találkozások, beszélgetések alkalmával kiderült, hogy van valaki aki pont ugyanazt képviseli, gondolja egy jó csali, márka és brand felépítéséről, mint én és őt Mits Rolandnak hívják. Roland egy nagyon maximalista és minőségorientált ember, aki nem jó bojlit és csalikat, hanem a legjobbat akarja. Gyorsan kiderült, hogy ebben is egyetertünk és a lényeg most következik. Roland megálmodott egy nevet, egy designt, egy portfóliót és egy elképzelést, amit önzetlen módon és teljes bizalommal osztott meg velem és rövid idő alatt számunkra minden kérdést és kételyt kizárva eldöntöttük együtt építjük, fejlesztjük és alkotjuk tovább, mely a ILLUSIVE márkanevet viseli. A Dá-Fincsi és Roland által megálmodott márkanév egyesült, a Dá-Fincsi Kft. brand márkája a horgászat területén az ILLUSIVE lesz. Nagyon fontos kiemelnem és megemlítenem, hogy prémium bojliaink ebben az évben még csak limitált mennyiségben elérhetőek. Ezt az évet a tesztelésekre, versenyekre és az alapok kőkemény felépítésére szánjuk. Célunk, hogy a lehető legszélesebb körben és minél több különböző bojlis vizen, versenyen és tesztelésen próbáljuk csalijainkat a tökéletes eredmények eléréséhez.

Szlogenünk:"váltsd valóra az álmod" és fogd meg álmaid halát csalijaink segítségével.
ILLUSIVE by Dá-Fincsi!❤️

Sziasztok! Ma megint egy mozgalmas nap van! 😀Kamionok jönnek mennek, hoznak is visznek is. Drazsé kutyatápok ezennel már...
24/05/2023

Sziasztok!

Ma megint egy mozgalmas nap van! 😀
Kamionok jönnek mennek, hoznak is visznek is.
Drazsé kutyatápok ezennel már újratöltve! ✔️

További szép napot kívánunk!
Dá-Fincsi csapat

Sziasztok! Szenzációs napokat tudhatunk magunk mögött! Egymás után 2 különböző versenyen vehettünk részt. Nagyon boldogo...
27/04/2023

Sziasztok!

Nagyon boldogok vagyunk, hiszen mindent sikerült megnyernünk amit lehetett!
Mindkét versenyen I. helyezés és mindkét versenyen a legnagyobb hal trófeája a miénk lett! 🏆🎣🐟
Ráadásul azért is izgalmas volt , mert egyik nagyhalas verseny volt, a másiknál pedig az össz fogás számított.
Nagyon büszkék vagyunk, hiszen a rendszeres, szorgalmas munka hozta meg az eredményt. Külön óriási boldogság, hogy mindezek a sikerek a saját gyártású csalikkal valósultak meg! 😊

Mégegyszer köszönjük a biztatást , a rengeteg visszajelzést amit kaptunk/kapunk tőletek!

További szép napot!
Dá-Fincsi Carp Team

Sziasztok! Örömhír az Albári versenyen!:) A Dá-Fincsi Carp Team az idei első versenyen a dobogó legfelső (🥇🏆) fokára áll...
23/04/2023

Sziasztok!

Örömhír az Albári versenyen!:)

A Dá-Fincsi Carp Team az idei első versenyen a dobogó legfelső (🥇🏆) fokára állhatott fel és a legnagyobb halat (🐳) is sikerült megfogni!

Külön öröm számunkra, hogy a 2023-as szezont a saját fejlesztesű csalikkal sikerült elindítani, ami hamarosan kapható is lesz a webshopban!❗️🙃🧨✅️💣🤙🐟🎣

Top 5 hal: 87 kg

Big fish: 20.85 kg

Köszönjük a sok pozitív visszajelzést!

Dá-Fincsi Carp Team

Sziasztok! A mai nappal elindult a verseny az Albár tavon. A 19-es helyet sorsoltuk, ami egy favorit helynek számít! A D...
19/04/2023

Sziasztok!

A Dá-Fincsi Carp Team színeiben mindent megteszünk a srácokkal, hogy a lehető legjobb helyezést érjük el az új csalinkkal ezen a versenyen❗️

Alig pár óra eltelte után meg is lett az első mérlegelhető halunk, ahogy a fotón is láthatjátok! 🐟🎣💯

Üdv.:
Dá-Fincsi Carp Team

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk mindenkinek! Hölgyeknek sok locsolót, az uraknak pedig sok piros tojást! 😉Vasárnap s...
07/04/2023

Vasárnap sok szeretettel várunk mindenkit a monori börzén!

Dá-Fincsi csapat

Sziasztok! Pici ízelítő Zalaegerszegről! 😊Ma reggel kezdetét vette az  56. Nemzetközi Díszmadár Kiállítás! 🦜A Dá-Fincsi,...
01/04/2023

Pici ízelítő Zalaegerszegről! 😊
Ma reggel kezdetét vette az 56. Nemzetközi Díszmadár Kiállítás! 🦜
A Dá-Fincsi, mint támogató a mai napon képviselteti magát a rendezvényen.

Sol szeretettel várunk mindenkit!

14/03/2023

Helloo 2023... 💯🍾💣🐋🐟

Brutális évkezdés❗️😉

💥New Record💥 ➡️ 26.85 kg ✅️

Mits Roland Király Attila Da-fincsi Kft

12/03/2023
09/03/2023

Sziasztok!
Szeretnénk figyelmetekbe ajánlani új termékeinket!
Részletek a videóban! 😉

04/03/2023

Szerelem a Dá-Fincsi Ara házban!❤️
Óriási boldogság,hogy siker koronázza a rengeteg befektetett munkát és törődést.A Dá-Fincsi Ara ház "gondnoka" alias Bandaras(apu) példátlan szorgalommal gondozza ezek a csodálatos madarakat.Az állományunk nagyon fiatal és minden ara baby ajándék ilyenkor hiszen átlagosan 5 éves párokról van szó.A videóban szereplő Chili és Bubu is még csak 4 éves pár és máris Kupidó nyila eltalálta őket.Nyilván nem tudok elmenni az mellett,hogy kizárólag Dá-Fincsi prémium eleségeket fogyasztanak és a szigorú rendszerben történő etetés meghozzta,meghozza a várva várt sikert!7. pár aránk jelenleg akiket "kőltésre" bírtunk,bírunk ilyen fiatalon!💪❤️

Cím

Telefonszám

+36203912668

Értesítések

Ha szeretnél elsőként tudomást szerezni Da-fincsi Kft új bejegyzéseiről és akcióiról, kérjük, engedélyezd, hogy e-mailen keresztül értesítsünk. E-mail címed máshol nem kerül felhasználásra, valamint bármikor leiratkozhatsz levelezési listánkról.